Als de HD versie online is, ben ik benieuwd of we het iets beter kunnen bekijken, maar alvast hier de vier vingerafdrukken. Het lijkt er volgens mij op dat bij nr 1 t/m 3 steeds op 2 plekjes een lijntje onderbroken is of minder ver doorloopt. Bij nr 4 is er niks dat mist. Nummer vier was volgens mij diegene die goed was, want deze wordt ook door de anderen aan het eind van de opdracht vergeleken met de tekeningen die Susan had gemaakt.
Hieronder de plaatjes. Ook heb ik een compositie gemaakt van de stukjes van Freek, Sofie en Jan-Willem. Ook is er aangegeven wat de mol verkeerd zou kunnen doorgeven: zoals je ziet verschillen de plaatjes maar weinig van elkaar en moet je het juist hebben van die kleine onderbrekingen om die vingerafdrukken van elkaar te onderscheiden. Natuurlijk was het zo slecht doorgegeven dat je als mol lang niet meer subtiel een foutje hoeft te maken. Ik zal nog proberen te achterhalen of iemand een fout maakt met doorgeven op precies die plekjes die ik aangegeven heb.
Mocht je nog meer verschillen zien tussen die vingerafdrukken, laat het maar weten (wel graag met een plaatje aangeven...we hebben geleerd van WIDM dat vertellen over streepjes nogal onduidelijk is:P)