Deze opdracht wordt geleid door HIDM.Beste kandidaten,
ˇBienvenidos a México!
Deze week kan er weer immuniteit gewonnen worden. Degene met immuniteit is deze week degene die het Mexicaanse Songfestival wint. Jullie zoeken allemaal een liedje van een artiest die in Mexico geboren is en pmmen dit voor zondag 20:00 uur. Covers mogen ook, het maakt niet uit van wie het nummer origineel is maar door wie het is gezongen. De enige eis is dat degene die het zingt geboren is in Mexico. Stuur voor het geval dat iemand anders ook jouw nummer wil ook een tweede en derde keuze in, als er dan meerdere mensen met hetzelfde nummer zijn laat ik een jurylid loten. Vervolgens zet ik de liedjes in dit topic zonder de naam van degene die hem heeft ingestuurd erbij te zetten en mogen jullie in pm een top 7 sturen. De nummer 1 geef je 12 punten, de nummer 2 10, de nummer 3 8, nummer 4 7, dan 6, 5 en 4. Dit doe je voor dinsdag 20:00 uur. Als je geen nummer instuurt of geen top 7 maakt, kun je sowieso geen immuniteit winnen. Nadat ik de stemmen heb ontvangen maak ik hier de uitslag bekend en wordt dus ook bekend wie welk nummer heeft ingestuurd.
Succes!
Deadline insturen nummer: zondag 20:00 uur