Hola! Veel terug lezen na één weekendje weg. Ben helemaal dood dus zal er even de tijd voor nemen
Als eerste:
YES GEWONNEN!
. Echt super blij, want het heeft wel wat werk gekost
.
Tja, naar mijn idee deed onze bar niet ten onder voor de andere maar bijna niemand wilde bij ons bestellen en dat is denk ik wat ons de kop heeft gekost. Ik zou graag de uitleg van verschillende mensen willen horen waarom ze onze bar structureel genegeerd hebben, want ik voelde me hier de hele week al echt niet prettig bij. Zal wel aan mijn onzekerheid liggen hoor, maar het verschil tussen ons en andere bars qua posts was wel erg groot (behalve dan met die van Jann en Fabiann, maar die ging dan ook veel later open) en het voelt erg oneerlijk op deze manier, terwijl het qua kwaliteit tussen alle bars naar mijn idee een close call had moeten zijn. Hadden MiekeG en ik er dan alsnog uit gelegen was het pech geweest, maar nu vraag ik me gewoon af wat hier achter de schermen aan de hand was
Nouja, ik zal het achteraf wel lezen in de biechten hoop ik... veel plezier nog allemaal met het spel
Ik denk dat de bars die echt iets organiseerde (dus Nieky&Loezel en Next&ik) het wel eerlijk is dat die bovenaan staan.
Ik heb in eerste instantie zelf een groepje mensen benaderd om in ieder geval wat geld binnen te krijgen, maar ik hoopte heel erg dat door onze (als zeg ik het zelf) originele ideeën het van zelf zou gaan. Tot dat er in de bar van Ycaris en molbelg super veel werd besteld (terwijl daar niet zoveel gebeurde). Toen ben ik veel meer mensen gaan benaderen omdat het volgens mij deels een populariteitsspelletje werd
.
Het is in ieder geval wel jammer dat je er geen goed gevoel over hebt
.
Bjorrn
en Lukie4 succes met het duel
Nieky en Loezel ook gefeliciteerd met jullie tweede plek