Maar Art is nu ook al wel paar dagen stil op twitter dus mogen we er vanuit gaan dat ze aan het opnemen zijn.
Maar zie dat Peter Derks ook weer heeft getwitterd.
Ze zijn nu sowieso aan het opnemen, kan niet anders. Iedereen van de crew is stil op twitter, en al die mensen die ik in dat bericht genoemd hebt zijn nog steeds allemaal stil op twitter. Behalve Pieter Derks. Misschien is hij een vroege afvaller. Ligt wel in de lijn van mensen die ver zijn gekomen bij de Slimste mens haha. Owen Schumacher, Hanna Bervoets.
Als ik kijk naar de kandidaten met twitterstiltes vanaf CIRCA 16 mei (of 1/2 dagen eerder of later) Ik gok zelf erop dat ze zondag 18e zijn vetrokken of maandag de 19e, maar als je kijkt naar de mensen met twittersitles VANAF dan kom je ook best wel uit bij WIe is de mol achtige mensen. Je ziet namelijk best wel een verschil met de mensen van Expeiditie Robinson. Als je gaat kijken naar het verschil in twittersiltes.
3 mei Manuel Broekman
5 mei Nadia Palesa ( Pownews)
4 mei Robert de Hoog ( RObert en Manuel zijn wel vrienden, maar dat waren Sef en Geza vorig jaar ook, zelfde clubje ook nog
8 mei Lone van Roosendal
Zijn best wel RObinson achtige types.. vind ik zelf dan en die twitterstiles vallen meer samen met de verwahctingsperiode van de opnames van Robinson (dennis en nicolette tweeten ook neit meer na 8 mei)
ALs je kijkt naar de mensen met een twitterstilte vanaf ci. 16 mei zit je wel bij andere personen die ik ook meer aan wie is de mol zie mee doen dan aan Robinson.
Margriet vd Linden (3e bij slimste Mens)
Martine Sandifort
Pieter Derks(1e bij slimste mens)
Rik vd Westelaken (nieuwsbrenger, dus bepaalde intelligentie)
Evelien Bosch
Loek Peters
Viktor Brand
Marlijn Werderburg
Vind ik stuk voor stuk meer WIDM types..
En ik vond NOG iets... Katja Schuurman tweet ook niet vanaf 17 mei (widm opname periode) En ze is goed bevriend met Art weet ik. Vind haar ook wel een type voor de mol, ze houdt ook van reizen. En ze tweet normaal best wel af en toe en nu dus al bijna 2 weken gewoon niet. Dus misschien even in de gaten houden