Klopt. Ik hoop dat de spellen en opdrachten ook wel beter zijn dan vorig jaar.
Ik wil weer een opdracht als in 2011, in dat kerkje met die molboekjes. Dat zijn de denk-opdrachten.
Afgelopen jaar hadden we er 2, de enveloppen en de kijk in de toekomst, maar ik wil meer opdrachten dat ze tegenover elkaar staan en glashard mogen liegen of de waarheid spreken.
Dat afgewisseld met adrenaline spellen.. Vorig jaar was aflevering 4 ook wel een goede aflevering. Roltrappenspel, evenloppe spel en daarna een leuke adrenaline opdracht. (al was het een beetje chaotisch) maar die aflevering zat qua opdrachten goed in elkaar.
Aflevering 5 ook wel trouwens. maar de rest viel (over het algemeen tegen)
Ik heb het al vaker aangekaart, maar kijk naar s11. Los van persoonlijke smaak, die opdrachten waren echt zoooo goed
Zo'n mandjes spel, vuurwerk spel, verlaten gebouw (typisch widm) spel, zie de verschillen spel, en dat in dat theater. Toen hadden we 5!! vette opdrachten gehad en pas toen hoefde de eerste persoon naar huis. en dan was er ook nog die twist met de mol in de bus waardoor ze meteen op scherp stonden..
Dat heb ik het nog alleen over de eerste 2 afleveringen..
als je kijkt (qua opdrachten) naar 2014, beginnen ze met een rare (maar opzich wel goed bedachte) executie, daarna een best saai marktspel, daarna een spel wat gewoon niet te behalen viel met al die lichten. En in aflevering 2 met maar 2 opdrachten opnieuw, de verlaten studio opdracht was wel Leuk, maar die chinese theater opdracht sloeg nergens op. Toen hadden we 2 afleveringen gehad met 1 leuke opdracht, 3 opdrachten waar je veel meer had kunne uithalen en per aflevering maar 2 opdrachten... (mede door de executies in beide afleveringen) maar ik wil MEER opdrachten en de executies gewoon zoals executies horen te zjin.