zit natuurlijk een logica in. maar als dat een rook gordijn moet voorstellen terwijl men weet dat er molloten zat zijn die dat zouden kunnen doorzien...kan maar wel heel gemakkelijk doorzichtig dan, overigens zegt dan een tweet op het account van presentator alleen helemaal niets natuurlijk. inderdaad ik was er niet bij. maar jij zegt 18 mei. kan. geen aanwijzingen dat het niet zo is
Maar je zegt ook: een tweet een dag na vertrek. ze twitterde dat op 21 mei, dan was 20 mei de officiele dag van vertrek toch? overigens net even gescrolled, tamara twittert heus wel af en toe iets persoonlijks (en nee, dat zijn dus niet de retweets)
wat me wel opvalt dat tot nog toe (op viktor na) alle bekende deelnemers pas vanaf 12 juni weer gaan twitteren. wat ook opvalt: precies 21 dagen tussen 13 juni en de tweet van tamara? ik vind dat heel erg opvallend.
wat me nog meer opvalt: Art twitterd gewoon nog tussen 17 mei en de 21e. iets over een BBQ, sokken whatsapp en miley cyrus. (en de reactie op tamara uiteraard)
maar goed. aan het weer hebben we ook niks, want het is daar continue zonnig die periode
wellicht dat meer deelnemers meer duidelijkheid schept
we zullen zien. iig stel ik mijn zekerheid bij naar 95 procent