Zouden ze deze week vertrekken? of al vertrokken zijn.
Ik heb denk ik wat namen. gebaseerd op twitter dan. Zo heb ik het andere jaren ook steeds gedaan en je kunt best veel halen uit wie wie volgt. Het is bijvoorbeeld TE toevallig als mensen elkaar gaan volgen maar ook echt dezelfde mensen achter elkaar. Dat moet vaak wel iets betekenen. Zoals vorig jaar Jennifer hoffman, in de opname periode, JP en Eva achter elkaar begon te volgen, daarna Freek, Jp en Maurice alle 3 achter elkaar. Toen ging ik naar Freeks profiel, en zag ik dat hij Jennifer, Sofie, Jp en Muarice ging volgen. En SOfie ging hun ook allemaal volgen. Dan kan je gewoon in link leggen, als je zo midden mei/begin juni zit.
Dit jaar is dat dus weer het geval en wel met dit groepje:
Pieter Derks (cabaratier) volgt sinds kort WIDM, JP, maar ook Rik van de westelaken, Marlijn Weerdenburg en Evelien Bosch.
Evelien Bosch volgt sinds kort ook JP, maar ook Rik, Pieter, Marlijn en Martine Sadifort.
Marlijn volgt achter elkaar JP, dan KLM en dan Evelien, Pieter, Rik, En Victor Brand.
Victor Brand begint vandaag met Marlijn, Martine en Pieter te volgen en volgt Rik en Evelien al langer.
Verder volgt Roos Schlikker sinds kort Eva keune en JP achter elkaar, wat ook opvallend is. Dat MOET iets met widm te maken hebben als je hun 2 achter elkaar gaat volgen. JP volgt haar terug, net als Victor, Martine,Marlijn, Rik, Evelien en Pieter. Allemaal vrij recent ook
JP, RIk en Marlijn volgen recent ook allemaal Ajoud al Ahmali (van het KRO programma Puberruil oa)
Eva en JP volgen allebei recent Birgit Schuurman, maar ze zit volgens mij nu nog met Ali B een programma te maken, maar ik weet de opname periode van WIDM niet, er kwam vandaag een filmpje van de NOS vrij over stress op de WIDM redactie, zag dat het in een ander forum hier geplaatst was, misschien vertrekken ze pas in Juni. Dus daar kunnen we nog vrij weinig over zeggen, vorig jaar was het rond deze week maar het kan ook ieder jaar anders zijn. er waren volgens mij ook jaren dat ze pas midden Juni vertrokken ofzo?
Sommige van deze mensen tweeten sinds 10 mei niet meer (Rik, Martine, Ajoud, en Victor)
Pieter derks vanaf 11 mei, Marlijn en Evelien tweeten wel nog door..
Ik weet niet, misschien vertrekken ze volgende week. Mss interessenat om in de gaten te houden of Pieter derks zijn wekelijkse samenvatting bij DWDD doet. en of Anniko van Santen bij OV is te zien aankomende weken.... Geldt ook voor de rest, (Victor bij Showniuews) (Rik bij het NOS nieuws), Marlijn tweete wel dat ze met een voorstelling bezig is dus ook ff in de gaten houden tot hoelang. Kn nergens een schema vinden van haar.
Als iemand aanvullingen heeft graag:)