Ik kan echt niet wachten op seizoen 15
Ik hoop op een land in Zuid Amerika, Peru, Bolivia, Equador (redactrice had in een interview aangegeven dat de sfeer van Zuid Amerika hun erg trekt) dus ik denk dat zo'n land er wel aan zit te komen. Het zou geweldig zijn, aangezien seizoen 11, zoals vele zeggen, een topseizoen was. Leuke opdrachten, maar de sfeer was ook perfect. Het seizoen in Argentinië was ook erg geslaagd (en Anton's favoriete seizoen)!
Nieuw Zeeland lijkt me ook wel gaaf Ik ken het niet heel goed, maar als ik op Google kijk zie ik mooie afbeeldingen. Maar misschien lijkt dit toch iets te veel op de sfeer in de Filipijnen (stranden...). Ik zeg ook maar wat
Over de kandidaten gesproken, klinkt heel goed! Altijd al gehoopt dat Martine mee zal doen En de andere Mar's zijn ook leuk, Rik, Viktor, (Pieter?) zijn ook leuke namen. Alleen Ajouad lijkt me niet zo leuk, ik heb het niet zo met die ZAPP presentatoren. Ewout vond ik niet zo leuk, Maurice niet zo bijzonder.... Maar wie weet, JP stelt me nooit teleur met kandidatenselecties
Ik hoop zo dat ze in Oktober al kandidaten/ land gaan onthullen. Please AVRO
Hopelijk weer een molboekje dat je kunt bestellen, hopelijk leest de AVRO mee