En dat heeft te maken met WIDM omdat.. Sorry maar ik kan niet begrijpen waarom dat uitmaakt voor wie kandidaat is en wie niet. Ik kan uit je posts niet opmaken dat je hem vervelend vindt als persoon oid, je hebt het eigenlijk alleen over dat hij niet zoveel 'bereikt' heeft als sommige anderen.
Kijk, een goed voorbeeld. Tania Kross, niet HEEL erg bekend (bij de algemene mens) maar is wel ECHT een mega talent die heel veel prijzen heeft gewonnen in haar genre.
Of Maarten van der Weijen, veel mensen kenden hem niet voor de serie, maar wel ECHT een talent, veel prijzen gewonnen.
Nu wil ik niet zeggen dat je pas mee mag doen als je veel prijzen hebben gewonnen, in zang, sport, films/series etc maar dat ik liever iemand onbekenders' zie met veel talent waar hij of zei (na wikipidia search) dan ook heel bekend IN is, dan iemand die we een beetje van tv kennen, omdat ie soms in wat shows of radioprogramma's komt opdagen. Nogmaals met alle respect naar Tim, hij heeft bijv ook Avro junior dance gepresenteerd. Maar ik wil zeggen, de meeste mensen die aan WIDM hebben meegedaan hadden 1 talent waar ze bekend mee zjin geworden en zijn dan ook blijven doen, ze hebben soms wel eens iets aangepakt buiten hun eigen ding maar Tim is bijv geen presentator, dat was niet zijn talent, omdat hij knap is en het goed doet met kids hebben ze hem bij de avro een kans gegeven, niet omdat hij een intimiderend cv had als presentator. Soms heb je dat. Zelfde met punten geven bij songfetsival of kandidaat zijn bij ranking with the stars..