Om even terug te komen op Toprak.
Zou opzich leuk zijn, maar dat moment in RTS zegt totaal niets. Paul is zelf fan van het programma, en hij weet dat hij widm fans met zoiets kan uitlokken.
Bovendien heeft ze gewoon doorgetweet PLUS volgt ze Jp, Eva, Art EN niemand van alle opgenoemde kandidaten. Beetje vreemd voor iemand die toch wel veel bn'ers volgt..
Vaak volgend die mensen elkaar
Rik volgt Marlijn, Martine, Margriet, Pieter, Viktor, Evelien, JP, Eva en Art.
Marlijn volgt Martine, Rik, viktor, Ajoud, Margriet, Martine, Evelien, JP en WIDM
Pieter volgt Widm, Martine, Margriet, Rik, Evelien, Ajoud en JP
etc.. ze volgen allemaal minstens 5/6 profiel terug IN die periode,dus ook na elkaar.
Ik ga even voor Margriet, Marlijn,Evelien en Martine als zekerheid.
Zeg mijn gevoel gewoon. En als 5e ga ik even voor Noortje Herlaar. tweet niet van 15 mei t/m 4 juni. volgt ook niemand van die mensen hierboven maar ze volgt sowieso maar iets van 20 mensen, is niet zo met twitter bezig als bijv een Toprak.
Wat betreft Rik, dit kan een dekmantel zijn. Maar ik geloof dat de regels wel iets minder streng zijn geworden. Ik geloof gewoon niet dt hij NIET meedoet. Hij volgt en wordt gevolgd door al die mensen hierboven. Moet bijna wel..
Viktor & Pieter lijken me ook zeker.
Dan zoekenw e nog 2 mannen. Ik vond Leo Alkemade en Loek peters beide opties maar die vallen nu dus weg. Robert de Hoog misschien? Jonger iemand.. rookie?