bijna 10 jaar geleden.. Denk je dat in die tussentijd niks verscherpt
Nee zoveel veranderd is er niet. Als je bijv. ziet dat zelfs verleden jaar nog wat te halen was uit twitter dan betaalt de productie weinig leergeld. Of daarvoor dat Dio stomweg ging optreden waardoor we al wisten dat hij er snel uitlag. Nee, BN-ers zijn en blijven vrije vogels, daar zitten ze niet zo hard achteraan....; om elk jaar weer een mooie gewilde groep te verkrijgen denk ik.
Het leven hangt van toeval aan elkaar dus ik zie zo'n scenario zo gebeuren hoor, geen enkel beletsel wat mij betreft. Daarin ben ik de laatste jaren zelf teleurgesteld in geraakt, dat er door de productie veel minder over WIDM wordt nagedacht dan wij als serieuze molloten doen. Vanalles "overkomt" ze gewoon.
Vorig jaar waren er ook wel weer wat dieptepunten zoals die envelop van Susan en de diametrale biecht in de test een paar minuten later. Dat was gewoon een fout in de montage, anders kun je mij niet wijsmaken. Ik zou ook wel willen dat het zou lopen als jij zegt maar de praktijk bewijst gewoon elk jaar dat het niet zo 100% kloppend in elkaar steekt als je denkt.
We zullen het gauw weten want als Toprak gewoon kandidaat is zullen ze haar wel als eerste ook bekendmaken, zoals ze gedwongen in vorige edities ook deden
.