Hahhahaha wow. Me eerst dankbaar zijn ( lees alle berichten terug) voor het perfecte speurwerk en nu iedereen hier tegen me. Het boeit niet, doe niet zo dom met je credits.
JONGENS dat was een grapje. Ik dol maar wat.
Bedoelde gewoon te zeggen, lees maar terug naar het begin van ontdekken kandidaten seizoen 15 en ik kwam (op 1 na) met die hele lijst.
en er zijn hele sites dus dus zeggen dat hun die kandidaaten bedacht hebben, terwijl ze dat van hier hebben. Maar nogmaals, dat is niet erg. dat is juist leuk, ik hoef geen speciale credits. maar ik weet dat heel veel mensen de VOORpret als 70% van de pret van Widm zien, dus dan is dat toch leuk, het ontrafelen van twitter accounts.
Hun het lijstje hebben gevonden? Ik zeg niet dat het mijn lijstje is. Dit is gebaseerd op de namen die hier zijn genoemd, Ranking The Stars en via twitter stiltes. Ik wil je best de credits geven hoor:
Lieve ramonmol je bent het einde! Zonder jou zal dit forum langzaam afsterven, zal de zon niet meer schijnen en zouden alle andere molfans compleet zonder kennis van het programma zitten.
Een speciale dag om jou in het zonnetje te zetten zal op zijn plaats zijn toch? Dankzij jou is alle spanning eraf
Ik ga hier maar niet op in denk ik.
Ramon, kom der maar in!
Ik doe even een wilde gok. albert verlinde. alle credits voor MIJ. ALLEEN voor MIJ.
Oh en, even over het land...
Ik denk dus voornamelijk donkere mensen te zien net als iedereen hier. maar Afrika heb ik nog niet gehoord. het is wel 2 jaar terug geweest, maar het kan ook een ander continent. al denk ik het niet, aangezien alle oorlogen en dingen daar.
HOOP Zuid Amerika