Even iets off-topic:
Het valt me op dat er een aantal mensen teleurgesteld oid zijn nav de belofte die gedaan is als WIDM jr. bij de genomineerden zou zitten. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen (weet even niet meer wie) dat we dan net zo goed niet hadden kunnen stemmen.
Maar we hebben toch gestemd omdat het het beste programma is? Niet om kandidaten te weten? Die komen we toch wel te weten op den duur.
Ik denk dat we gewoon blij moeten zijn dat WIDM jr genomineerd is voor de Gouden Stuiver en dat WIDM vorig jaar de Gouden Ring gewonnen heeft. Ja, dan moeten we iets langer wachten op de bekendmaking van de kandidaten, maar dat houdt het toch ook juist spannend? Art beloofde tenslotte dat er iets bekend zou worden, maar dat wil niet zeggen dat alles dan binnen twee weken bekend moet zijn.
Ik vind het wel wat hebben dat ze ons nog wat langer in spanning houden. Het is dat het niet mogelijk is qua perspresentaties etc., maar het zou toch een stunt zijn als we pas op 1 januari in de leader zien wie er mee doen? Lijkt me wel gaaf eigenlijk. En dan tot die tijd gewoon blijven speuren.
Mijn boodschap: gewoon iets minder ongeduldig zijn en blijven doorspeuren. Info komt vanzelf wel (en dan hopelijk wel weer op een leuke manier, dat dan weer wel )
Oké, moest dit ff kwijt. Nu weer on-topic
Jeeej eindelijk wat zinvolle posts hier
Misschien kunnen we elkaar ook allemaal iets meer respecteren, zinnige posts?
Ik bedoel, er zijn molloten in alle soorten en maten, sommige zijn hier niet actief buiten de 3 maanden dat het op tv is, andere af en toen en andere heel veel. we geven alleen maar aan dat we het JAMMER vinden dat er niet heel veel nieuws naar buiten komt.
Ja, dat is logisch ja, na het winnen van de ring.
En daar ben ik, als ik voor mezelf mag spreken, nog iedere dag heel blij om.Ik denk dat we iedereen gewoon in zijn waarde moeten laten, ikzelf vind namelijk het speuren en de puzzels en raadsels die bekend worden gemaakt rondom de maanden september,oktober Heel spannend. dat ivoor mij echt 50% van al het molplezier. natuurlijk zijn de afleveringen leuk, en het puzzelen in die 10 weken maar er is daarvoor ook molpret. daarvoor is zo'n forum ook
Hoe leuk waren die filmpjes van mensen met zelfgemaakte beelden waarop je weken lang torso's moest uitpuzzelen om achter een kandidaat te komen (buiten het feit, wat je al dacht ten aanzien van de lijsten op twitter)\
Hoe leuk was het puzzelen in 2013 met tweets, hoe leuk was het filmpje van Marit in 2012, hoe leuk waren de torso's raden in 2011.
Noem maar op
Ik denk dat het logisch is, dat de avro en idtv er nu IETs minder aandacht aan besteden, omdat de focus moet liggen op wie is de mol junior en en nu de ring binnen is, de kandidaten ook later bekend gemaakt kunnen worden. Dit is fijner voor hun, aangezien ze zo lang met een geheim moeten lopen.
Maar voor ons is het leuk als er weer spannende dingen naa bruiden komen. En niet gewoon, ' Hier heb je een kandidaat, en volgende week komt die kandidaat met weer een andere kandidaat naar een gala'.
Doet NIETS af aan wie is de mol, de crew, of wie dan ook maar het mag toch gezegd worden dat sommige mensen het jammer vinden dat die voorpret nu iets minder is, of dat we daar langer op moeten wachten..
Het is verder geen gezeur, het is gewoon oprechte teleurstelling bij mega fanatieke fans. En als je belangrijk nieuws over de nieuwe serie letterlijk neemt, verwacht je ook wel iets groots. een land, of een kandidaat. Dus denk dat er iets teveel van verwacht werd, en dat daarom de teleurstelling bij sommige iets groter is...
ik heb hier in al die jaren op het forum vele dramatischer reacties gezien, over dingen die VEEEEL MINDEr dramatisch waren.
laten we het leuk houden