Ik weet me te herinneren dat ik Tygo met de WIDM-groep binnen zag wandelen. Susan Visser en Monic Hendrickx hadden samen een toespraak. Susan deed mee, Monic niet. Wellicht wel kandidate in 2015? Voor de rest mogen degenen, die in 2013 binnen zijn geweest, mijn verhaal aanvullen.
Dat heb ik opgezocht, omdat ik haar als droom kandidate zou zien. Een van de beste actrices van nederland, Monic.
Maar ze had tijdends de opnames van wie is de mol dit jaar opnames van een ander programma. 28 mei dit jaar (tijdens de opnames dus) tweet Cornald Maas: 'en ook naar terschelling voor opnames Opium Opoerol: Actrice Monic Hendrikx.
De uitzending met haar was te zien op 17 juni, dus het was al van tevoeren opgenomen,op die 28e dus.. Als je zo'n opname hebt vast staan, en ja dat weet je als kandidaat, dan gaat of die opname niet door OF wie is de mol niet. Nou lijkt me, MOCHT ze gevraagd zijn voor dit seizoen dat ze wel voor De mol had gekozen,dat opium had ik ook nog een ander keertje gekund dus ik ga er niet vanuit dat ze heeft meegedaan. En nee, ook niet 'vroeg' afgevallen..