Ik ook. Ik kijk nooit GTST. Maar er zijn altijd wel soapies die meedoen toch? Victoria, Inge, Jan enz.? En je hebt er nog geen soapie bij, of je moet Marlijn er een vinden ??? ::zwaai::
Soapacteurs zijn inderdaad wel een constante in de serie, en de reden dat acteurs populair zijn bij de organisatie van het programma is niet zo verwonderlijk! Rik vd Westelaken is van de NOS, Marlijn Weerdenburg en Viktor Brand van SBS6 en Evelien Bosch van Z@PP, dus ik zit eerlijkheidshalve te wachten op een persoon van de AVRO. Die zullen ze er toch wel ingooien (2013 Kees Tol, 2014 Owen Schumacher en Jan-Willem Roodbeen etc)? Anniko van Santen werd genoemd, dat is wel een optie, net als die Jaap Jongbloed en Paul Groot. Pieter-Jan Hagens zou wel een stunt zijn, overigens ;-).
Radio-dj's zijn ook een soort constante. AVRO-dj Bart Arens zou kunnen; Gerard Ekdom ligt voor de hand, maar ik weet me nog te herinneren dat hij in mei gewoon aan het werk was, net als Annemieke Schollaardt.
Ik weet dat ik misschien afdwaal, omdat er al een selecte groep potentiële deelnemers afgebakend is, maar goed, wie weet!