@ramonmol,over wie heb je het nu? Want ik Vind dat opmerkelijk dat in de tussenperiode mensen om de beurt mogen twitteren marlijn en art hebben zo'n tweet. precieze data heb ik niet bij de hand, ben namelijk niet thuis dit weekend, maar ging volgens mij om 29,30 mei en 1 juni
Over Carolina Dijkhuizen. Plaatst op 28 mei een facebookbericht, weet niet precies waar het over ging, maar op 13 juni plaatste ze een selfie op fb met I'm back. Dus het kn zijn dat die andere door haar management geplaatst zijn.. met andere woorden weet niet of er wat uit te halen valt..
Zelfde met twitter, we hebben Pieter die alweer na een paar dagen een tweet verstuurde, alles kan door management gedaan zijn of misschien is het wel zo dat ze om de zoveel dagen hun telefoon mogen gebruiken voor iets al twitter. Meen wel begrepen te hebben dat het niet meer zo is dat kandidaten 20 dagen zonder hun telefoon zitten..
En een RT is er al zo uitgedaan.. maar ik weet dus niet meer in hoeverre we daar iets aan hebben.
Voor mijzelf heeft het ook geen meerwaarde. Ik wil alitjd graag vroeg uitvogelen WIE er meedoen en als ik dat heb, wil ik gewoon het spel zien. liefst zonder spoilers van die tweet al weer bla bla.. Mag iedereen voor zich weten. ik snap er persoonlijk niet aan wat je er aan hebt om nu al te weten wie er sowieso niet in de finale zitten. maakt de executies minder spannend, als er bijv nog 2of 3 overzijn.