Hoi jongens, there i am. hahaha ik was de hele dag in de stad, heb er niets van meegekregen.
Allereerst, Chris
Ik ga NU aanbellen, met een kratje bier. Drank en gezelligheid brengt leuke waarheden naarboven..
Maar dan heb ik het toch fout gehad, ik hem in de zomer nog met hem gechillt buiten in de zon.. waaaat irritant dat ik het niet doorhad.
Ik wist dat hij begin dit jaar op reis was naar Sri Lanka voor 3 op reis. Hij is dus 2 keer geweest, wat tof.
De kandidaten groep vind ik tot nu echt interessant, ik vind wel dat er idd wel een sofie van de enk type bij moet, of we die in Martine sandifort gaan zien vraag ik me af, Margriet van der linden komt wss ook wel. Al zie ik nu dat Roos Schlikker ( een vrouw die ik ook bij dat lijstje had staan helemala in het begin ) vandaag een tweet beanwtoord van iemand die haar in WIDM wil zien met '
)) ' wat ik vrij verdacht vind. Ze ging JP en Eva achter elkaar volgen. Ik bedoel dat MOET MOET MOET iets met widm te maken hebbe, een random iemand gaat niet JP en Eva (beide zeeer betrokken bij het prgoramma) volgen. Dat kan geen toeval zijn, maar ze tweet wel heel mei en juni door, dus dat vind ik dan vreemd....
Even inhaken op het bericht van die jan op mediacourant. Dat is zo iemand die hier ook wel eens op het forum heeft gekeken, en het lijstje heeft gezien met Chris en Margriet en Pieter. en dat wij hier hebben gezegd dat pieter er misschienv roeg uitlag vanwege snelle tweets..
Vandaar dat hij daar de wijsneus probeert uit te hangen, maar ik verwacht geen Jan die toevallig in sri lanka was, dan had ie het wel op een andere manier bekend gemaakt of er meer eer uitgehaald. Dit is gewoon zo;n irritant iemand geweest.
Kandidaten foto zal nog komen, Marlijn tweet iig leuk Chris Zegers doet ook mee, het mag eruit. Dus voor de twijfelaars, het is ZEKER HOOR!