Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Gigi Ravelli stopt waarschijnlijk met GTST
Waar haal je deze informatie vandaan?
Voordat de opnames zullen beginnen, is er een opwarmertje door een cabaretier. Wie dat is, verschilt per keer en wordt kort van tevoren bekend gemaakt!
Laatste aflevering is op 5 maart en dat betekent dus wederom 10 afleveringen, 11 met de special. Het programma van Tooske Ragas wordt vanaf 12 Maart 2015 uitgezonden om 20.30. http://www.mediacourant.nl/?p=182047
Exact. Claudia De Brije word straks aangekondigd als deelnemer. Net gehoord op 3FM dat ze zenuwachtig was voor een aankondiging en dat Arjan Lubach langskomt.
Ik luister met een half oor naar 3FM en volgens mij hoorde ik van haar kant de mededeling dat ze gaat stoppen met radiomaken. Volgens mij is dát de aankondiging...
Tweet van de mol:https://twitter.com/IkBenDeMol/status/530751587497410560Met de vorige afbeelding maakt dit:
Kan je kijken of bij dat torentje die dubbele ramen zijn waar je Pieter rond ziet lopen? Dat kan ik nergens zien op die foto's namelijk.
En wat voor raar object/ding zit in die boom!? Is dat de neus of mond van de Mol? Kan iemand in dat park even checken of dat écht toebehoort tot die boom? Ziet er zo raar uit.
Ohja vergeten: je kunt ook eventueel foto's maken, mocht je achteraf twijfelen kun je het nog altijd op je camera terug opzoeken of hier plaatsen. Ik ben echt benieuwd naar die boom.
Ik heb trouwens ook eens wat beelden omstevoren gedraaid, misschien is er een woord uit op te maken, zo heb je dat ene cijfer 11/25 maar als je het omdraait krijg je 11/52, als je het beeld omdraait loopt dat poppetje ook niet boven de grond maar opeens ónder de grond:Wat zou dat nummer kunnen betekenen?Citaat van: Molloot200 op 29-10-2014, 17:12:58Oh mijn hemel ik sla helemaal door Naast het waar is Wally figuurtje staat 11/25. Ik ben eventjes bezig met zoeken wat en hoe. Ik heb gevonden dat Pieter dan een voorstelling speelt, en het heeft op de 'Het Parool'-site een doorklik vanaf de App van de Dag. Maar ik denk dat we er niet teveel achter moeten zoeken . Waarschijnlijk is het gewoon de datum van het maken van de tekening. Of op 25-11 een leader o.i.d. ?Kan iemand trouwens vinden waar die Wally-tekening is gemaakt?Gek! Dan zou het dat misschien kunnen betekenen... misschien dat dat 11/25 nummer dan een indirecte hint is naar die voorstelling die Pieter dan op die datum speelt, en dat IN die voorstelling een aanwijzing word gegeven ofzo? Iemand die die voorstelling toevallig gaat bezoeken en eens kan opletten? In het gebouw, in de voorstelling, wat dan ook. Een paar jaar geleden was er ook een geheime aanwijzing naar een site waar de Mol stond, dus niks is uitgesloten. Goed uitgezocht i.i.g!
Oh mijn hemel ik sla helemaal door Naast het waar is Wally figuurtje staat 11/25. Ik ben eventjes bezig met zoeken wat en hoe. Ik heb gevonden dat Pieter dan een voorstelling speelt, en het heeft op de 'Het Parool'-site een doorklik vanaf de App van de Dag. Maar ik denk dat we er niet teveel achter moeten zoeken . Waarschijnlijk is het gewoon de datum van het maken van de tekening. Of op 25-11 een leader o.i.d. ?Kan iemand trouwens vinden waar die Wally-tekening is gemaakt?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
934 gasten en 8 vaste bezoekers