Eva van de Wijdeven, bekend van haar rollen in A’dam – E.V.A. en Celblok H, doet liever niet mee aan BN’er-shows op televisie. Dat heeft de actrice laten weten aan TROS Kompas. Van de Wijdeven ziet er het nut niet van in. “Tv-spelletjes doe ik niet met plezier. Het is een onderdeel van je werk en het is goed jezelf te laten zien. Maar je zult mij niet in Ranking the Stars of zoiets tegenkomen. Dat trekt me helemaal niet en ik ben daar ok niet goed in. Dat kunnen anderen veel beter. Daar ligt mijn ambitie niet.”
De actrice wil vooral op de set staan. “Natuurlijk moet je jezelf willen laten zien, maar dat bestaat in verschillende vormen. Het is misschien onbegrijpelijk, maar op de rode loper staan vond ik in het begin verschrikkelijk.”
Bron: Mediacourant
Jammer, nu is WIDM niet hetzelfde dan Ranking the stars, maar iemand haar caliber zal vast wel al gevraagd zijn voor de Mol, en dus nee hebben gezegd....
EDIT: OMG ik kon niet slapen en ik zat met het gevoel dat ik te makkelijk na heb gedacht over Margriet. Heb haar al vanaf het begin bij mijn lijstje staan, en de kans is heel groot dat ze de laatste deelnemer is maar opeens zat ik bij Eva Keune te kijken, en Eva volgt achter elkaar Pieter, Evelien, Viktor, Marlijn en dan Geraldine Kemper.. Ga ik terug kijken naar Geraldine's tweets en heeft ze van 17 mei t/m 8 juni niets getweet, behalve 1 RT... Ze volgt JP en Eva ook.. Wie weet is zij wel de laatste. Is met 51 duizend volgers ook wel de bekendste dan.. ZOu wel logisch verklaren waarom ze haar als laatste bekend maken. Maar goed, dit kwam ff in me op, waaarschijnlijk is het gewoon Margriet maar WIE WEEET