en dat water dan? zou dat een opdracht zijn geweest? In het begin regent het niet, zeker niet in Colombo...dus waar dat water dan vandaan komt?
ik ga toch uit van regen of misschien is het ochtend dauw, ik kan dat anders ook niet verklaren.
waar komt jou info vandaan dat het droog zou zijn in de eerste opname dagen?
ik vind de kleding en schoenen van alle kandidaten raar als het zou gaan om een bijeenkomst in NL, Ik kan me niet voorstellen dat er in NL een bijeenkomst is waarbij ze iets actiefs gaan doen.
de kleding op de foto bij de bekendmaking van magriet, is volgens mij wel iets dat men draagt op een bijeenkomst in NL
volgens deze site is er in mei en juni grote kans op regen.
http://www.klimaatinfo.nl/srilanka/colombo.htmCitaat: <Colombo heeft een tropisch regenwoud klimaat met twee regenseizoenen en veel neerslag daartussen, gemiddeld valt er hier jaarlijks meer dan 2.200 mm neerslag per jaar. De temperaturen zijn hier het hele jaar vrijwel constant, de gemiddelde dagtemperatuur ligt hier rond de 30 graden Celsius. Dit samen met de vele neerslag zorgt voor een hoge luchtvochtigheid. De nachten zijn er wat koeler maar nog steeds aan de warme kant, gelukkig kan de zeewind hier voor een beetje verkoeling zorgen.>