Dankjewel voor alle lieve reacties, eigenlijk hoef ik ook geen excuses aan te bieden maar ik hoop niet dat ze ECHT geirriteerd zijn bij de crew daar. Als ik hun was zou ik het maar zien als een enooooorm compliment, dat zoveel mensen al zover voor de serie zo intensief weer met hun programma bezig zijn..
Ik zie inderdaad maar 2 oplossingen.
- Je hoeft echt geen Einstein te zijn om een link te liggen als 7 a 8 mensen elkaar rond de opnameperiode van wie is de mol elkaar gaan te volgen, incl de crewleden. Twitter verbieden zou wel erg ver gaan, maar ik zou gewoon de gesprekken die Jp voert met de kandidaten, samen voeren met de kandiaat in kwestie EN een vertrouwingspersoon van de kandidaat. Zo kan JP misschien uitleggen hoeveel druk er staat op het niet uitlekken van namen, en samen een plan van aanpak bedenken. Ik bedoel, een vertrouwingspersoon laten doortweeten, klinkt voor mij best logisch. JP niet volgen is onzin, als je bekijkt dat sommige mensen ook vrienden met hem zijn of hem al jaaaaren kennen, hem dan zouden moeten ontvolgen tot het programma weer begint. Maar ik zou gewoon kandidaten laten 'doortweeten'. Of de kandidaten instructies geven over dat ze mede kandidaten niet mogen volgen.
@Tunnelvisie ik vind dat ook heel vreemd, dat ze die dingen prijsgeven. Carolina had inderdaad gezegd nog nooit gekeken te hebben, dus die kunnen we afstrepen als winnaar, als verliezer en als eerste afvaller. wat vreemd is want stel er zijn er nog 4 over is er nog kans van 2 op 4 op vier dat ze mol is terwjil het dan eigenlijk 4 op 4 zou kunnen zijn. Of als ze in de finale komt we ook meteen weten DAT ze de mol is. Heel vreemd dat de avro wat dat betreft toch steekjes laat vallen. Als ze die interviews maken om een bepaalde spanning te creeeren zorg dan in ieder geval dat geen van alle kandidaten iets vertellen over dat ze eventueel al lang meewilde. Van Rik, Marlijn en Evelien weet je al dat ze al langer meewilden. die stijgen dan nu meteen in de pijlingen. Maar ik heb het nog niet gelezen zelf dus misschien staat het er wel anders geformuleerd...