Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik hoorde iets over een afvallerstheorie: iemand zei: als **** vanavond afvalt klopt de afvallerstheorie. Ik hoop echt dat ie niet klopt, afvallerstheorieën zijn stom en nergens voor nodig. Ik weet niet wat de theorie is en hoop dat iedereen het er alleen in het desbetreffende topic/spoilertopic over heeft... Ik denk dat er velen zijn die het niet willen weten
Die theorie is toch al onderuit gehaald? Volgens mij is er nu geen theorie meer. Behalve dat er nog een kans is dat er vanavond iemand weggaat die door iemand genoemd werd, maar dat ging dus niet verder dan aflevering 2.
Het is maar een theorie net als er zoveel theorieën zijn. Niks om je zorgen over te maken dus.
Evelien vind het best wel zwaar, 'want je bent best wel lang weg...'
Ik denk door deze uitspraak juist dat ze een van de eerste afvallers is.
Ik bladerde door wat tv-gidsen en las over aflevering 3 Spoiler (klik om te tonen/verbergen)dat dan de zwarte vrijstelling in het spel komt.Dat betekent dus ook dat die aflevering Spoiler (klik om te tonen/verbergen)(een) gewone vrijstelling(en) en jokers te verdienen zullen zijn. Ze strooien er weer lekker mee dit seizoen.
Kan ik trouwens het spoilertopic weer gewoon lezen inmiddels? Ik heb -gelukkig- de spoilers rondom de afvallers weten te vermijden vorige week , maar ben wel benieuwd wat ze nou precies waren
De eerste twee afvallers waren uitgelekt of zoiets? ? Zijn er nog serieuze spoilers in omloop?
Wil je het nou wel of niet weten? ik snap het niet haha.In ieder geval komt de afvallerstheorie ook in de vodcast van Joeri voor dus die zou je dan ook moeten vermijden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
893 gasten en 1 vaste bezoeker