Ik ben begonnen met traplopen in Ambato om dertien minuten over tien. De laatste trede heb ik gezet om tweeëntwintig over twaalf. Ik heb er dus in totaal honderd en negenentwintig minuten over gedaan om beneden te komen. Ik ben tweeëntwintig jaar jong. Ik ga er daarom van uit dat deze post maar liefst tweehonderd en drieëntachtig woorden lang moet zijn. Tweeëntwintig vermenigvuldigd met honderd en negenentwintig gedeeld door tien is immers tweehonderd en drieëntachtig komma acht. Ik mag toch aannemen dat nul komma acht geen hele post kan zijn? Dus laat ik maar een post schrijven van precies tweehonderd en drieëntachtig woorden lang. Ik ben nu nog niet eens op de helft.
Ik zit nu eigenlijk op mijn werk. Gelukkig werkt mijn directe leidinggevende vandaag thuis. Daarnaast zit er niemand achter mij. Dus er is niemand die goed zicht heeft op mijn beeldscherm. Ik ben heel goed in dingen tegelijk doen, dat blijkt maar weer. Ik heb al een aantal telefoontjes behandeld in de tussentijd. Ik heb een broodje gegeten rond een uur of tien. Ik zit nu te broeden op een uitspraak op bezwaar.
Zo, nu nog zo’n honderd woorden en dan ben ik er al. Ik ben wel heel benieuwd of jullie ook nog toekomen aan het posten van Ecuadoraanse steden. Misschien dat het raadsel heel moeilijk is. Dan maken jullie toch nog kans om ervandoor te gaan met de winst en immuniteit. Voorlopig heb ik nog een behoorlijke grote voorsprong. Alleen Ycaris komt enigszins in de buurt. Gelukkig zat ze bij het doorzagen van haar tweede tralie in het verkeerde topic te posten. Ik ben wel heel benieuwd of D*N nog gaat proberen om zijn tralies door te zagen.