Het stomme van dat soort testjes is dat ik van de helft van die onderwerpen gewoon geen flauw idee heb wat het huidige beleid is van de VS en wat voor gevolgen bepaalde maatregelen eigenlijk zouden hebben. Ik weet bijv. niet wat de huidige straffen zijn of de huidige minimumlonen, dus hoe kan ik dan weten of ik vind dat daar iets aan zou moeten veranderen
Ik sta blijkbaar ook het dichtst bij Hillary Clinton, maar ik heb geen idee of ik daadwerkelijk op haar zou stemmen als ik in de VS had gewoond.
Als ik ergens inderdaad geen keuze voor kan maken omdat ik de situatie niet ken, zoals bij het verhogen/verlagen van veel dingen, ga ik voor Geen Mening
Denk dat ik dat bij deze test een keer of 4 had.
Zou in praktijk wel voor Hillary gaan
Denk dat Bernie Sanders een zeer interessante president zou zijn.
Maar tevens dat hij, indien kandidaat bij de Democraten, het niet gaat winnen van de Republikeinen omdat z'n meningen te extreem voor de gematigde democraten zijn.
That said, die gematigde kiezers zouden waarschijnlijk ook niet blij worden van de Republikeinse kandidaat
Trump en Cruz zijn ronduit extreem; Rubio minder [behalve bij dit kieskompas] maar heeft z'n ruiten ingegooid; Jeb Bush is vrij gematigd en heeft steun van de partij (&geld).. maar niet van de kiezers
; en Kasich heeft geen geld en lijkt vooral voor Vice-Presidentschap te gaan.
Zou bijna denken dat een onafhankelijke kandidaat een kans gaat maken