Auteur Topic: Leuke testjes  (gelezen 170503 keer)

Offline michael90

• winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Leuke testjes
« Reactie #1040 Gepost op: 23-08-2020, 12:17:52 »
http://animalme.myworldofwork.co.uk/

Ik ben blijkbaar een Koala ;D
Very warm and well-liked. They enjoy the security and safety of their families. They are happy to care for those around them. Koalas may seem gentle, but they can be strong when they need to be.

Job ideas
Education and training
Jobs like nursery teacher; primary school teacher; secondary school teacher; teacher of english as a foreign language.
Animals, land and environment
Jobs like dog groomer; zoo keeper; gardener.
Design, arts and crafts
Jobs like graphic designer; illustrator; photographer. Had Frank dat toch goed gezien ::rofl:: ::rofl::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1041 Gepost op: 23-08-2020, 12:43:09 »
Ik ben een zeehondje  ;D

Seals are
Cheerful animals, who love to have fun. They play games with their friends. They take care of each other. They help their friends through cold winters.

3 words to describe you
Curious, flexible, inventive

Job ideas
Social work and caring for people
Jobs like counsellor; home carer; social worker.
Languages
Jobs like interpreter; translator.
Office work, business and management
Jobs like office manager; political researcher; receptionist.

Klopt weer goed hoor ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
« Reactie #1042 Gepost op: 23-08-2020, 12:49:27 »
You are a
Barn owl!

Klopt  deels

Barn owls are
Clever, strong and wise. They hunt quietly, looking for small animals. Barn owls have big ideas. They also pay attention to the small details. This helps them to solve problems and develop plans.

3 words to describe you
Original, driven, ambitious

Job ideas
Education and training
Jobs like nursery teacher; primary school teacher; secondary school teacher; teacher of english as a foreign language.
Science, maths and working with numbers
Jobs like chemist; mathematician; zoologist.
More about you
You might be quite serious and like figuring things out. It’s likely you prefer being shown how to do things rather than being told. You’re not keen on change and prefer to stick to a plan.

You're great at
Sharing your ideas - but you need time and space and don’t like to be rushed.

Use your strengths to work with others
Think ahead and come up with goals everyone can work towards.
Help make sure that everyone sticks to the plan.
Write down information to pass on to others.
How to be even better
Try not to worry too much about getting everything perfect.

Your motto
Anyone can fly high
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #1043 Gepost op: 23-08-2020, 12:56:27 »
Ik ben een zeepaardje (oftewel wederom INFJ)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #1044 Gepost op: 23-08-2020, 13:04:10 »
Ik ben ook een zeepaardje.

Wel grappig dat dit echt de meest simplistische MBTI-test is die ik ooit heb gezien, wat hem nog minder betrouwbaar maakt dan de gemiddelde test, en er dan alsnog INFJ uitkomt ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1045 Gepost op: 23-08-2020, 13:44:22 »
Wel grappig dat dit echt de meest simplistische MBTI-test is die ik ooit heb gezien, wat hem nog minder betrouwbaar maakt dan de gemiddelde test, en er dan alsnog INFJ uitkomt ;D

Ohja, om nog even in te haken op alle pagina's aan MBTI van eerder:

MBTI krijg je bij allerlei opleidingen, om jezelf te leren kennen enzo.
Dat is niet zo bij psychologie, hoewel je het daar zou verwachten vanwege het onderwerp van persoonlijkheid.
De reden hiervoor, is dat de MBTI volstrekt onwetenschappelijk is.
Het is prima om als... gespreks-inspiratie te gebruiken ofzo, maar het is noch betrouwbaar noch valide om persoonlijkheid te meten.

Dat een instrument betrouwbaar (meermaals meten levert hetzelfde resultaat op) & valide (het meet wat het zegt te meten) is, is wel aan te raden wil je het in een schoolsetting gebruiken.

Daarvoor zijn andere instrumenten (een stuk) geschikter. Jarenlang was de gangbare methode om persoonlijkheid te classificeren via de Big Five (indeling op basis van 5 factoren, afgekort tot OCEAN), waarbij de test NEO-PI-R vaak wordt gebruikt. In recente jaren speelt de discussie of persoonlijkheid niet beter kan worden beschreven via 6 factoren, in plaats van 5. Dat wordt ondermeer gedaan via de HEXACO-indeling.
Dus ben je benieuwd naar een wetenschappelijk solide persoonlijkheidsindeling: kijk eens naar OCEAN of HEXACO.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #1046 Gepost op: 23-08-2020, 14:06:50 »
Ik ben blijkbaar een kat...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #1047 Gepost op: 23-08-2020, 17:33:12 »
You are a Polar bear!

Polar bears are powerful and in control. They’re at the top of their food chain and enjoy being the boss. They spend a lot of time perfecting their skills. But it’s worth it because everything they learn they will use throughout their life. They love their own company.

3 words to describe you
Organised, reliable, determined

More about you
You tend to be serious. You could come across as mature for your age. You may find yourself enjoying things that need attention to detail and skill. You like routine and structure. You may enjoy studying things until you become an expert.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline B&W

• Forumlid
« Reactie #1048 Gepost op: 24-08-2020, 00:27:56 »
Ik ben een tijger ::rofl::

Tigers are
Very rare. There are only five species left in the world. But they are strong and know how to take care of themselves. They’re the largest cat and are confident explorers.

3 words to describe you
Sensible, flexible, open-minded

Job ideas
Construction and building
Jobs like architect; bricklayer; joiner.
Engineering
Jobs like electrician; aeroplane mechanic; nuclear engineer.

More about you
You tend to enjoy finding out facts about how the world works. You want to make decisions by yourself. You might enjoy competitive games and toys, and being outdoors. You might like to use your imagination. You might like to try ideas or take things apart to see how they work. You like being on your own, but you‘re friendly as well. You’re honest and realistic with great common sense and a love for life.

You're great at
Showing your talents under pressure. You like to have the chance to prove yourself.

Find out about new ways of doing things and share them.Write down information to pass on to others.Be open to ideas from other people and willing to change your plans.

How to be even better
Sometimes you need to work harder to finish things you’ve started.

Your motto
Problems are there to be solved!

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #1049 Gepost op: 24-08-2020, 01:07:21 »
Ik ben ook een zeehond ::trots::
All the divas were born as the human beings

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #1050 Gepost op: 24-08-2020, 05:49:47 »
MIAUW!
...maar soms even niet :)

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #1051 Gepost op: 24-08-2020, 08:35:52 »
Hier een tijger
Wit is ook een kleur!

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #1052 Gepost op: 24-08-2020, 10:26:07 »
Koala

Koalas are
Very warm and well-liked. They enjoy the security and safety of their families. They are happy to care for those around them. Koalas may seem gentle, but they can be strong when they need to be.

3 words to describe you
Independent, kind, dependable

Job ideas
Jobs like nursery teacher; primary school teacher; secondary school teacher; teacher of english as a foreign language
Jobs like dog groomer; zoo keeper; gardener
Jobs like graphic designer; illustrator; photographer

More about you
You are gentle, quiet and careful. You might learn best by watching others, then practising on your own. It is likely that you get along with everyone. Sometimes that comes at your own expense. There is a good chance that you have a talent for arts, crafts and/or music.

You're great at
Figuring things out by yourself without asking for help.

Find out about new ways of doing things and share them.
Try to think of ways to work closely with people you look up to.
Help make sure that everyone sticks to the plan

How to be even better
Stop worrying about being nice to everyone all the time. Remember to stick up for yourself sometimes.

Your motto
Good work is quiet work! ( - me in elk forumspel ever ;D)
I will follow my inner gold

Offline Koemba

• Forumlid
« Reactie #1053 Gepost op: 12-12-2022, 16:58:17 »
Even dit topic weer nieuw leven in blazen

Test: wat voor souvenirverzamelaar ben jij?
https://tests.quest.nl/maatschappij-cultuur/test-wat-voor-souvenirverzamelaar-ben-jij

Kom maar op met die gratis spullen
Dit is bijna jouw favoriete onderdeel van de vakantie: gratis spulletjes verzamelen. Niet iedereen ziet het trouwens zo, meent hoogleraar marketing Lloyd Harris (Birmingham University, VK). Sommige mensen zien al die 'gratis' spullen toch als eigendom van het restaurant of hotel. Jij niet hoor. Jij graait zonder schuldgevoel alle extraatjes mee. Je hebt thuis vast een flinke verzameling.

Haha oeps, dacht dat het altijd wel mee viel ::hypocriet::

Offline Starlight

• Actief Lid
« Reactie #1054 Gepost op: 12-12-2022, 17:39:40 »
Ik heb bij vrijwel elke vraag ingevuld dat ik dat nooit zou doen, en alsnog krijg ik ook die uitslag. Hier klopt iets niet ::rofl::

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #1055 Gepost op: 12-12-2022, 17:41:38 »
Jij bent een echte natuurliefhebber
Jij geniet intens van de natuur en dat is te merken als je op vakantie bent. Jouw souvenirs koop je niet in de winkel, maar je neemt dingen mee die je buiten vindt. Dat is soms volkomen legaal, maar misschien begeef jij je ook weleens op een hellend vlak. Onderzoeker Lloyd Harris van Birmingham University (VK) zag dat sommige mensen zaden of stekjes van planten meenamen uit hun vakantieland. Dat is niet de bedoeling, omdat je misschien iets meeneemt dat schadelijk is voor de flora en fauna in je eigen land. En spullen meenemen van historische plekken is op zijn minst discutabel gedrag, of zelfs illegaal.

Ik heb welgeteld 0 natuurdingen op mijn souvenirplank liggen  ::rofl::
Maarja, ik spaar vaak wel mijn toegangskaartjes, plattegrondjes en vreemde valuta (en soms ook bonnetjes). Maar ook deze belanden na een x-aantal jaar wel in de prullenbak. Uiteindelijk zou ik mezelf als semi-cliché souvenirtype omschrijven. Vaak wel dingen uit souvenirwinkeltjes, maar niet altijd hetzelfde en vaak gewoon lekker goedkoop. Puur een aandenken om af en toe eens naar te kijken. En geld blijft toch eigenlijk mijn favoriete souvenir, maar dat gaat binnen Europa vaak lastig.

Sowieso ging de test meer over gedrag op vakantie dan over type souvenirs voor mijn gevoel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #1056 Gepost op: 12-12-2022, 17:42:29 »

Jij neemt graag 'authentieke' souvenirs mee

Souvenir betekent in jouw geval een herinnering aan de vakantie. Je hoeft geen nuttige of mooie spulletjes te kopen, laat staan ergens (illegaal) mee te grissen. In plaats daarvan puilt je koffer uit van toegangsbewijzen, een servetje van dat leuke restaurant, een mooie munt die je op straat vond en meer van zulke snuisterijen. Ieder souvenir in jouw verzameling heeft een verhaal. 
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #1057 Gepost op: 12-12-2022, 17:48:15 »
Jij neemt graag 'authentieke' souvenirs mee

Souvenir betekent in jouw geval een herinnering aan de vakantie. Je hoeft geen nuttige of mooie spulletjes te kopen, laat staan ergens (illegaal) mee te grissen. In plaats daarvan puilt je koffer uit van toegangsbewijzen, een servetje van dat leuke restaurant, een mooie munt die je op straat vond en meer van zulke snuisterijen. Ieder souvenir in jouw verzameling heeft een verhaal.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #1058 Gepost op: 12-12-2022, 19:06:41 »
Jij bent dól op de souvenirwinkel
Voor jou geen illegale praktijken of gratis spulletjes. Jij kunt jezelf úren vermaken in de souvenirwinkel op zoek naar een leuk aandenken voor jezelf, of een cadeau voor vrienden. Sommige mensen vinden de souvenirwinkels maar kitscherig. Jij niet. Waarschijnlijk heb jij van menig vakantiebestemming een koelkastmagneet of vingerhoedje in huis.

Klopt, ik heb er een hobby van gemaakt om koelkast af eten te kopen van waar ik geweest ben.

Maar wat een vragen! Ligt het aan mijn bescheiden Belg-heid? Is dit normaal in Nederland om glazen en peper- en zout vaatjes mee te pakken?! :-X

Offline Starlight

• Actief Lid
« Reactie #1059 Gepost op: 12-12-2022, 22:31:51 »
Maar wat een vragen! Ligt het aan mijn bescheiden Belg-heid? Is dit normaal in Nederland om glazen en peper- en zout vaatjes mee te pakken?! :-X
Ik mag toch hopen van niet... ik zat ook bij een paar vragen van, "doen mensen dit? :o"