Voor Nieky en D*N:
Stel dat je je 2 medefinalisten moet inruilen voor 2 anderen deelnemers, wie kies je dan en waarom zou je juist tegen die twee de finale willen spelen?
Ik wou heel graag Bjorrn of Jann in de finale gezien
en inderdaad Loezel, want mijn finale deal was zoals ik eerder al zei een echte. Bjorrn en Jann zijn beide personen die ik wel een finale had gegund maar ook waarvan ik denk zou kunnen winnen, in ieder geval in de opdrachten. Daarnaast zijn beide interessante personen voor in een spel. Bjorrn is ook een echte player zoals ikzelf en Jann is de switcher die altijd weer iets onverwachts doet. Dus ook voor het spel was het erg interessant en spannend geweest denk ik.
Om indirect de afvallers aan het woord gelaten hier openbaar (ik heb het niet over de gevraagde en ongevraagde stemadviezen in mijn pb), wil ik graag van alle drie de finalisten weten op wie zij denken dat de afvallers gestemd zou hebben en waarom...
4. Loezel -> Ik hoop op D*N, wat Nieky zegt is niet waar. Hij heeft er voor gezorgd dat zij niet in de finale staat terwijl ik haar graag in de finale had gezien en haar zeker niet verraden heb.
5. Molbelg -> Nieky, Lucy en mij wou hij meerdere keren wegstemmen en Molbelg is wel iemand die op grond daarvan zou stemmen
.
6. Fabiann -> D*N, heeft hij nog gezegd in een app nadat we het weer bijgelegd hadden
.
7. Ycaris -> Lucy, ik denk dat ze na hun duel wel respect voor elkaar hebben gekregen en Ycaris had natuurlijk de finale deal met Nextgp.
8. Swifty -> D*N, Ik denk dat Swifty als echte player wel begrijpt dat ik dit spel het beste heb gespeeld en mijn spel wel kan waarderen.
9. Lukie4 -> Ik denk Nieky, die bleef altijd lief en met survivor stemde hij ook Nieky
.
10. Jann -> D*N, we hadden een final 2 en hadden het meeste contact met elkaar van ons drie. Ik was compleet eerlijk tegenover hem.
11. Bjorrn -> D*N, heeft ie ook gezegd in de chat dat ik het het meeste verdien.
12. Starlight -> Lucy, ik denk dat Starlight mijn hardere spel niet zo kan waarderen en gaat voor de underdog.
MiekeG -> Kan beide kanten opgaan, in ieder geval voor lucy of mij. We hadden beide contact met haar maar ik heb geen idee hoeveel contact lucy had met haar. Ik zeg maar D*N omdat ze fanatiek was en hopelijk wil dat de meest fanatieke wint.
14. Molcrazy -> D*N, hij weet als niemand wat het is om met complotten te spelen (CSC2) dus ik verwacht dat hij mijn hardere spel kan waarderen, ookal werd hij daar zelf het slachtoffer van.
15. TimvDons -> Lucy, Tim gaat denk ik voor de underdog.
16. Lulu -> Lucy, als je elkaar in real life kent dan is dat niet eens een vraag waarom.
17. Pjotr1992 -> Nieky, die had inderdaad nog een beetje contact met hem, maar ik en lucy hebben hem waarschijnlijk geen enkele keer gesproken in het spel.
18. NextGP (opgegeven) -> Lucy, duidelijk waarom.
19. Niuno (inactief) -> D*N, ik heb veel contact gehad met hem in de chat in de eerste fase en beloofd hem wat te helpen.
20. jules739 (opgegeven) -> Lucy, familieband?
21. Mijdrechtse Mol (inactief) -> Geen idee die heeft uberhaupt niet meegedaan dus moeilijk te zeggen. Ik gok Nieky maar.