Oh dat was ik nog vergeten bij de vraag van Mollenvanger inderdaad
.
Ik vind juist durf/lef en tactiek erg belangrijk en deze zouden ook bij de jury belangrijk moeten zijn. Zoals ik eerder al zei, je moet durf/lef tonen om te kunnen winnen, als je een heel spel meelift en op de achtergrond blijft dan speel je te safe en heb je te weinig invloed op het spel. Tactiek is erg belangrijk in complotspellen, misschien wel het belangrijkste. Het is erg knap om door middel van tactiek de juiste beslissingen te maken. Oh en daarnaast is spelactiviteit ook belangrijk, als je wilt winnen moet je wel je 100% op het spel gestort hebben.
Wat ik minder belangrijk vind is loyaliteit omdat dit geen wedstrijd is wie het liefste is geweest. Het gaat erom dat je sterk hebt gespeeld en de juiste beslissingen hebt genomen om zelf verder te komen. Als je te loyaal bent dan ben je vroeg of laat zelf de klos.
Om op Niek in te haken. Flexibiliteit heb ik het juist sterker gespeeld dan hem vind ik. Ik had zoveel contacten en complotjes. Stel het whatsapp complot was in land 8 afgevallen, dan was ik verder gegaan met één van mijn andere complotten op dezelfde manier maar met andere mensen. Ik liet altijd alle opties open staan. Ik kon met Jann, Bjorrn verder. Geen probleem. Nieky was daarentegen meer afhankelijk van het whatsapp complot, omdat de anderen er niets in zagen om hem zo lang mee te nemen.
Loyaliteit vind ik geen punt en ik heb al gezegd dat wij dezelfde mensen hebben weggestemd. Alleen had ik een betere band met de mensen die er weggestemd werden. Dus ben ik dan minder loyaal? Of heb jij het gewoon minder sociaal gespeeld omdat je met veel minder mensen contact hebt gehad?