4. Loezel --> Lucy, omdat de andere twee alleen maar ruziemaken over wie haar wel en niet verraden heeft en ik dat in ieder geval niet gedaan heb
Maar goed ze zou ook prima op D*N kunnen stemmen omdat ze daar meer contact mee had.
5. Molbelg --> Nieky, die schijnt veel contact met hem gehad te hebben
6. Fabiann --> D*N, hadden goed contact en Fabiann lijkt me iemand die op het winnen van opdrachten let
7. Ycaris --> Lucy, we hebben een fijne giraf-opdracht gespeeld en de andere twee gunt ze het volgens mij nog minder dan ze het mij gunt
8. Swifty --> Lucy, D*N wilde ze al wegstemmen en we hadden goed contact in de beginfase
9. Lukie4 --> D*N, hij doet te obvious alsof ie tegen hem is
10. Jann --> D*N, final-2
11. Bjorrn --> D*N, hadden veel en goed contact en hij denkt nog steeds dat ie meegenomen was naar de finale door D*N als ie niet afgevallen was
12. Starlight --> Lucy, girlpower ^^ nee, maar we hadden wat contact en ze hoorde bij losercomplot en denk dat ze het mij wel zou gunnen
MiekeG --? Lucy, we hadden veel contact en ik heb haar ook wel geholpen hier en daar
14. Molcrazy --> D*N, denk dat hij ook gaat voor het minder loyale en meer aanwezige spel
15. TimvDons --> D*N, mij heeft ie weg willen spelen en denk dat hij voor prestatie gaat
16. Lulu --> Lucy natuurlijk
17. Pjotr1992 --> D*N, hoewel ik wsl buiten het spel meer contact had denk ik dat hij fair genoeg is om puur speltechnisch te kijken en dan heeft D*N uiteindelijk het meest gewonnen
18. NextGP (opgegeven) --> D*N, want ik zie niet in waarom het per se mij zou moeten zijn, denk dat hij ook fair genoeg is om speltechnisch te kijken
19. Niuno (inactief) --> D*N, geen idee waarom maar gevoel zegt D*N. Ken Niuno verder niet echt
20. jules739 (opgegeven) --> Lucy natuurlijk
21. Mijdrechtse Mol (inactief) --> totaal niet meegedaan, maar denk Nieky