Auteur Topic: Yin Yang Lounge  (gelezen 196415 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yin Yang Lounge
« Reactie #600 Gepost op: 21-09-2014, 15:41:02 »
Watjuh, je doet niet eens mee ::)

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #601 Gepost op: 21-09-2014, 15:50:36 »
goh.. het was hier al gezellig, maar nu is het echt genieten :)
er was eens......

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #602 Gepost op: 21-09-2014, 15:52:09 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #603 Gepost op: 23-09-2014, 13:32:53 »
Even pauze  :)
...maar soms even niet :)

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #604 Gepost op: 23-09-2014, 14:02:31 »
Oh lekker GIG!  ::bravo::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #605 Gepost op: 23-09-2014, 16:51:45 »
Ah lekker, zo'n kopje koffie gaat er wel in na mijn dag.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lucy

• Forumlid
  • Life is like theatre <3
« Reactie #606 Gepost op: 23-09-2014, 18:09:13 »
Aaah sorry ik was druk ::sorry::
Zoveel mensen die aandacht van mij willen :P

Goed gedaan LdH ^^
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #607 Gepost op: 24-09-2014, 10:53:50 »
oh wat ziet die koffie van Gig er gezellig uit!! ::bravo:: Zou nu ook wel zo'n kopje lusten ::jaja::
er was eens......

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #608 Gepost op: 24-09-2014, 13:01:38 »
Verder toch even niks te doen voor de jury, dus hier zijn er nog wat, tast toe  :)

...maar soms even niet :)

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #609 Gepost op: 24-09-2014, 13:35:46 »
 ::bravo:: Ik vind de eilandraden geweldig. Er worden goede vragen gesteld, precies de vragen die de kijkers (of in dit geval oud-deelnemers) denk ik ook hebben. Ik ben benieuwd naar de antwoorden.  :D

Oh en mag ik een cola light en een tosti?

Offline Lucy

• Forumlid
  • Life is like theatre <3
« Reactie #610 Gepost op: 24-09-2014, 17:17:59 »

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #611 Gepost op: 24-09-2014, 17:51:44 »
Bedankt  ::bravo::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #612 Gepost op: 24-09-2014, 18:45:06 »
Ik vind de eilandraden ook top, zolang ik er niet heen hoef. ;D

Mag ik weer 9 glazen ijswater met dienblad voor alle villains? ::bravo::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #613 Gepost op: 24-09-2014, 19:23:14 »
D*N Probst  ::bravo::

Ik wil trouwens vanaf mijn luie bank ook nog wel even mijn mening geven. Ik vind persoonlijk dat er een groot verschil zit tussen het wegspelen van sterkere spelers in plaats van zwakkere spelers (of dat slim is in een spel als survivor is een tweede), en tussen het wegspelen van sterkere+actievere+fanatiekere spelers in plaats van spelers die alleen op komen dagen om hun stem uit te brengen. Dat laatste gaat mij persoonlijk te ver.   En dat is niet omdat ik eruit gestemd ben, immers toen was kevintuut nog actief. Met mijn eigen exit heb ik vrede. Het is de exit van KD die mij dwarszit. Ik vind ook dat KD een punt had dat dit ook nogal lullig is ten opzichte van D*N en Nieky, die de leuke opdrachten immers niet voor Jan met de korte achternaam verzinnen.

Jullie hebben trouwens echt geen idee hoe moeilijk dit is voor mij om te posten. Conflictvermijding enzo. Vandaar alle, maar dit is mijn menings enzo. Echt te genant voor woorden, maar ik zit gewoon nu nog te kijken of ik deze post niet beter kan deleten.  ;D

Maar goed, nogmaals dat is mijn mening van de luie bank. Mag ik een grote zak chips en een cocktail.
« Laatst bewerkt op: 24-09-2014, 19:56:56 door Loezel »

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #614 Gepost op: 24-09-2014, 19:26:19 »
D*N Probst  ::bravo::

Ik wil trouwens vanaf mijn luie bank ook nog wel even mijn mening geven. Ik vind persoonlijk dat er een groot verschil zit tussen het wegspelen van sterkere spelers ten koste van zwakkere spelers (of dat slim is in een spel als survivor is een tweede), en tussen het wegspelen van sterkere+actievere+fanatiekere spelers ten koste van spelers die alleen op komen dagen om hun stem uit te brengen. Dat laatste gaat mij persoonlijk te ver.   En dat is niet omdat ik eruit gestemd ben, immers toen was kevintuut nog actief. Met mijn eigen exit heb ik vrede. Het is de exit van KD die mij dwarszit. Ik vind ook dat KD een punt had dat dit ook nogal lullig is ten opzichte van D*N en Nieky, die de leuke opdrachten immers niet voor Jan met de korte achternaam verzinnen.

Jullie hebben trouwens echt geen idee hoe moeilijk dit is voor mij om te posten. Conflictvermijding enzo. Vandaar alle, maar dit is mijn menings enzo. Echt te genant voor woorden, maar ik zit gewoon nu nog te kijken of ik deze post niet beter kan deleten.  ;D

Maar goed, nogmaals dat is mijn mening van de luie bank. Mag ik een grote zak chips en een cocktail.
snel even quoten dan. Dan is die voor het nageslacht bewaard :)  Kun je hem op je cv zetten ;)

ik wil een kleine zak chip en een grote cocktail
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #615 Gepost op: 24-09-2014, 19:29:24 »
Mijn mening is dat de heroes de sterke kandidaten eruit mogen blijven stemmen, maar dat is mijn villainachtige mening  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #616 Gepost op: 24-09-2014, 19:33:27 »

Blij te lezen dat ik niet de enige ben die dat heeft! Hoewel het de laatste tijd hier bij mij zo wel niet over gekomen zal zijn. ;D
Ik ben normaal ook heel conflictvermijdend, maar heb door de jaren geleerd dat als anderen mogen zeggen waarop en waaraan zonder enige rekening te houden met andermans gevoelens, ik ook wel eens subtiel mijn mening mag zeggen (ik heb het over het dagelijkse leven en werk, niet over dingen die in het spel gebeurd zouden zijn)

Voor de rest ga ik er niet te diep op in omdat ik op de eilandraad al genoeg verteld heb en ik het niet wil blijven oprakelen. Ik ga alleen maar zeggen dat het een spel is en je het speelt voor jezelf, om te winnen. Ik speel het niet voor D*N en Nieky. Ik apprecieer heel erg wat ze doen, maar vind niet dat ik mijn eventuele tactiek moet aanpassen om hen een plezier te doen, als dat mogelijk mijn eigen kop gaat kosten. Daarbij vind ik persoonlijk ook dat mij niet veel te verwijten valt, want ik blijf me wel inzetten voor de opdrachten.

Maar nu heb ik er toch nog een hoop zinnen aan vuil gemaakt. :)

Anyway: voel je nooit geremd om je mening te uiten! Everyone's entitled to their own opinion!  ::hug::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #617 Gepost op: 24-09-2014, 19:38:22 »
snel even quoten dan. Dan is die voor het nageslacht bewaard :)  Kun je hem op je cv zetten ;)

ik wil een kleine zak chip en een grote cocktail

Dank je wel Lukie  ;D

Edit: geef ik een keer mijn mening, zitten er taalfouten in.  ;D En die zijn nu geciteerd van de eeuwigheid  :P
« Laatst bewerkt op: 24-09-2014, 19:57:50 door Loezel »

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #618 Gepost op: 24-09-2014, 19:59:47 »
Toch maar niet in cv dan ?
You'll never walk alone

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #619 Gepost op: 24-09-2014, 20:03:36 »
De verbeterde versie misschien. Maar d'r zitten sowieso niet genoeg lange/onmogelijke/onleesbare zinnen in om er mee aangenomen te worden bij een advocatenkantoor.  ::rofl::

Ja, ja, wordt leuk later een advocaat die niet tegen conflicten kan. Misschien toch wat vaker gewoon mijn mening geven.  >:D