Jullie hebben trouwens echt geen idee hoe moeilijk dit is voor mij om te posten. Conflictvermijding enzo. Vandaar alle, maar dit is mijn menings enzo. Echt te genant voor woorden, maar ik zit gewoon nu nog te kijken of ik deze post niet beter kan deleten.
Blij te lezen dat ik niet de enige ben die dat heeft! Hoewel het de laatste tijd hier bij mij zo wel niet over gekomen zal zijn.
Ik ben normaal ook heel conflictvermijdend, maar heb door de jaren geleerd dat als anderen mogen zeggen waarop en waaraan zonder enige rekening te houden met andermans gevoelens, ik ook wel eens subtiel mijn mening mag zeggen (ik heb het over het dagelijkse leven en werk, niet over dingen die in het spel gebeurd zouden zijn)
Voor de rest ga ik er niet te diep op in omdat ik op de eilandraad al genoeg verteld heb en ik het niet wil blijven oprakelen. Ik ga alleen maar zeggen dat het een spel is en je het speelt voor jezelf, om te winnen. Ik speel het niet voor D*N en Nieky. Ik apprecieer heel erg wat ze doen, maar vind niet dat ik mijn eventuele tactiek moet aanpassen om hen een plezier te doen, als dat mogelijk mijn eigen kop gaat kosten. Daarbij vind ik persoonlijk ook dat mij niet veel te verwijten valt, want ik blijf me wel inzetten voor de opdrachten.
Maar nu heb ik er toch nog een hoop zinnen aan vuil gemaakt.
Anyway: voel je nooit geremd om je mening te uiten! Everyone's entitled to their own opinion!