Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 125829 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #220 Gepost op: 31-10-2014, 22:22:30 »
Eilandraad 8: Nephele

Volgende proef komt eraan.

BTW: Ik ben vergeten dat Hillo de neutraliseerstem heeft gebruikt :x
« Laatst bewerkt op: 31-10-2014, 23:31:03 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #221 Gepost op: 5-11-2014, 22:07:52 »
Eilandraad #9 Nephele

Welkom Nephele bij jullie derde eilandraad als één kamp. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie. Wie zal er het spel verlaten om het derde jurylid te worden?

Hadewychisdemol: Vorige eilandraad speelde je de idol op Bjorrn. Vanwaar deze keuze?
Robbieazerty: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit, denk je dat je het nodig had? Daarnaast ook gefeliciteerd met het winnen van de luxeproef.
De witte: Vorige eilandraad kreeg je één random stem tegen. Waarom denk je dat je die stem kreeg en van wie?
Miek1999: Gebaseerd op de vorige eilandraad ziet het ernaar uit dat het 5 tegen 3 is nu. Wat vind je ervan dat je uiteindelijk aan de verkeerde kant van de nummers staat?
Bjorrn: Ook jij zou in gevaar zijn, waarom zouden ze niet op jou moeten stemmen maar op iemand anders? Denk je dat je verlies van immuniteit deze ronde zorgt dat de plannen anders worden?
Hillo: Vorige ronde vond Hidm de idol in één ronde en ging je ervan uit dat hij hem ook had. Geldt dit nu ook voor Robbie die nu op Penguin Island zit?
Molcrazy: Wat is er bij het uitbrengen van je stem het belangrijkste criteria, ga je voor loyaliteit of voor de grootste bedreigingen?
Catshee: Wie zou jij in de eindproef kunnen verslaan en wie niet denk je?

Tijd om te stemmen!

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote/ tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Vrijdag 7 november 22.00 bij D*N en Nieky

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #222 Gepost op: 5-11-2014, 22:17:57 »
Hadewychisdemol: Vorige eilandraad speelde je de idol op Bjorrn. Vanwaar deze keuze?
Omdat ik hillo het spel uit wilde. Het was een 50-50 gok of ze op Jann of Bjorrn zouden gaan en verkeerd gegokt dus.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 5-11-2014, 23:05:18 »

De witte: Vorige eilandraad kreeg je één random stem tegen. Waarom denk je dat je die stem kreeg en van wie?

Ik denk dat die stem van miek kwam. Kennelijk had zij bij de vorige stemming geen samenwerking met iemand. Waarom? Ja waarschijnlijk wil ze niet dat ik nog langer op het eiland rondloop. Misschien vindt ze me te zwak... of te sterk.... of gewoon niet aardig genoeg? ik weet het niet
Wit is ook een kleur!

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #224 Gepost op: 6-11-2014, 09:23:54 »
Miek1999: Gebaseerd op de vorige eilandraad ziet het ernaar uit dat het 5 tegen 3 is nu. Wat vind je ervan dat je uiteindelijk aan de verkeerde kant van de nummers staat?

Het is natuurlijk jammer om aan de verkeerde kant van de nummers te staan. Maar ik ben geen vingertje erop, wat misschien een voordeel zou kunnen zijn, maar ik weet het niet. Ik voel me zeker niet meer veilig vanwege die minderheid, maar we zullen het wel zien.
I will follow my inner gold

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #225 Gepost op: 6-11-2014, 19:29:36 »
Eilandraad #9 Nephele
Molcrazy: Wat is er bij het uitbrengen van je stem het belangrijkste criteria, ga je voor loyaliteit of voor de grootste bedreigingen?

Een combinatie van de twee: loyaal zijn aan je bondgenoten en stemmen op de grootste bedreigingen.
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 6-11-2014, 19:45:48 »
Robbieazerty: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit, denk je dat je het nodig had? Daarnaast ook gefeliciteerd met het winnen van de luxeproef.
Dank je :)
Euh, ja. Er is heel wat gekonkeld in de bosjes en verhalen verteld aan de ene, verdraaid doorverteld aan de andere, verzonnen en gelogen. Het lijkt wel de samensmelting all over again. Dus ik ben blij dat ik immuniteit heb en aangezien mijn naam ook gevallen is, zou het best kunnen dat ik hem nodig had.
Dank je :)

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 6-11-2014, 22:28:17 »

Catshee: Wie zou jij in de eindproef kunnen verslaan en wie niet denk je?

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat we in de laatste paar proeven wel hebben kunnen zien dat iedereen een individuele proef kan winnen en het heel erg afhankelijk is van het spel, op het juiste moment online zijn en net iets weten... Geluk dus. En helaas is het moeilijk om te oordelen wie het meeste geluk zal hebben in dit spel :P

Het zou kunnen dat je gaat kijken naar wie het meeste geluk heeft gehad tot nu toe, maar je kan natuurlijk ook aannemen dat over het spel geluk evenredig verspreid wordt en iedereen evenveel geluk heeft. Uiteindelijk is het puur speculatief wie er de meeste kans maakt om in de halve finale door te gaan naar de finale aangezien we niet weten wat de eindproef gaat inhouden. Als het gaat om excessief gif gebruik, dan huppel ik naar die finale ::zwaai::

Terwijl als het gaat om wie de meeste spelfouten maakt...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wie weet wil je dat we een eigen danschoreografie maken die onze tocht naar de halve finale interpreteert met zelf gekozen muziek en dat opnemen en uploaden op youtube en dat het dan een combinatie is van jury-oordeel, aantal likes/views/comments en wie het minst als een spastische vis op het droge danste om te bepalen wie er door mag :o

Ik zal meteen maar zeggen dat het ook niet echt een factor is waar ik op dit moment bezig mee ben. Ik kan wel nadenken over wie ik in een halve finale zou kunnen verslaan, maar eerst moet ik die halve finale eens halen ;)

Hoop dat dat je vraag een beetje beantwoord D*N ;D

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #228 Gepost op: 6-11-2014, 23:42:24 »
Omdat ik hillo het spel uit wilde. Het was een 50-50 gok of ze op Jann of Bjorrn zouden gaan en verkeerd gegokt dus.
Was het slechts een gok? Of dacht je echt dat ze op eerder op Bjorrn zouden stemmen dan op Jann? zo ja, waarom?

Ik denk dat die stem van miek kwam. Kennelijk had zij bij de vorige stemming geen samenwerking met iemand. Waarom? Ja waarschijnlijk wil ze niet dat ik nog langer op het eiland rondloop. Misschien vindt ze me te zwak... of te sterk.... of gewoon niet aardig genoeg? ik weet het niet

Miek, het is raar dat je nog niets hebt gezegd. Iemand zegt hier rechtuit dat ie denkt dat je op hem hebt gestemd en je reageert er niet op. Is dat wijselijk je mond houden om niets weg te geven?

Een combinatie van de twee: loyaal zijn aan je bondgenoten en stemmen op de grootste bedreigingen.
En wat nou als deze twee in conflict staan?

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #229 Gepost op: 6-11-2014, 23:47:12 »
Was het slechts een gok? Of dacht je echt dat ze op eerder op Bjorrn zouden stemmen dan op Jann? zo ja, waarom?
Slechts een gok. Bjorrn was in mijn ogen wel een grotere threat dan Jann dus dat heb ik in mijn overweging meegenomen.

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #230 Gepost op: 7-11-2014, 08:34:48 »
Miek, het is raar dat je nog niets hebt gezegd. Iemand zegt hier rechtuit dat ie denkt dat je op hem hebt gestemd en je reageert er niet op. Is dat wijselijk je mond houden om niets weg te geven?

Oh, ik wil best reageren hoor  :)
Ik denk dat die stem van miek kwam.

Ik denk het niet  ;D
« Laatst bewerkt op: 7-11-2014, 08:40:40 door miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 7-11-2014, 09:52:43 »
Oh, ik wil best reageren hoor  :)
Ik denk het niet  ;D

dan heb ik kennelijk verkeerd gedacht....
Wit is ook een kleur!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #232 Gepost op: 7-11-2014, 10:19:31 »
En wat nou als deze twee in conflict staan?

Dan hangt het van de situatie af die elke keer weer anders kan zijn.
2024: wie is de Mol?

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #233 Gepost op: 7-11-2014, 10:30:18 »
Hillo: Vorige ronde vond Hidm de idol in één ronde en ging je ervan uit dat hij hem ook had. Geldt dit nu ook voor Robbie die nu op Penguin Island zit?

Weer een vraag over de idol? Meestal vragen ze de mensen on the chopping block hele andere dingen Jeff D*N ;D

Maar ik heb geen idee of Robbie 'm in één keer kan vinden. HIDM had ook twee clues nodig. En wederom maakt het weinig uit, want hij gebruikt 'm deze ronde toch niet (al zat ik daar de vorige keer ook naast. Alhoewel...)

Maar we gaan het zien, ik hoop dat er nu eindelijk eens wat vertrouwen blijkt te zijn in de groep!
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #234 Gepost op: 7-11-2014, 11:24:36 »
Weer een vraag over de idol? Meestal vragen ze de mensen on the chopping block hele andere dingen Jeff D*N ;D
Waarom denk je dat je op the chopping block zit? Als we uitgaan van de vorige eilandraden dan zou je nu in de meerderheid moeten zitten toch? Of is het vertrouwen waarover je spreekt toch niet zo groot?

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #235 Gepost op: 7-11-2014, 11:47:35 »
Waarom denk je dat je op the chopping block zit? Als we uitgaan van de vorige eilandraden dan zou je nu in de meerderheid moeten zitten toch? Of is het vertrouwen waarover je spreekt toch niet zo groot?

Hoe weet jij überhaupt dat iedereen weet hoe de verhoudingen precies liggen? Miek heeft mij vorige keer gezegd hetzelfde te stemmen als ik, maar dat is volgens jou dus niet gebeurd? ;) Ik weet zo zeker niet wie wat allemaal gestemd heeft, alleen dat er genoeg stemmen op Jann waren om mij te redden ::jaja::

Maar iets inhoudelijker op jouw vraag ingaande: jij noemt het een 5 tegen 3, ik noem het een ieder speelt voor zich. Ik hoor van de één hele andere verhalen dan van de ander en ik heb ook meerdere malen en van verschillende personen gehoord dat mijn naam wederom veelvuldig genoemd wordt en dat informatie doorgespeeld wordt her en der. Dus die duidelijke verhoudingen zijn zo duidelijk niet meer en ik denk dat bepaalde personen daar zeer succesvol voor gezorgd hebben en er misschien nog van gaan profiteren ook. Nu is het meer dan ooit van belang om het vertrouwen in de groep te houden, en dat is wat ik vanavond ga proberen met mijn stem. Iedereen die ik verteld heb op wie ik stem heeft de waarheid gehoord. Geen toneelstukjes dit keer, want als we dat allemaal blijven doen wint straks degene die nu enorme onrust stookt. En dat wil niemand (behalve hij ;D )

Dus, Keeping trust into place and my hopes high!
Nieky grab a life vest!

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #236 Gepost op: 7-11-2014, 13:13:31 »

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #237 Gepost op: 7-11-2014, 13:23:28 »
Hadewychisdemol.
Nieky grab a life vest!

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #238 Gepost op: 7-11-2014, 13:24:47 »
En nu in je verhaal :D

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 7-11-2014, 14:15:53 »

Bjorrn: Ook jij zou in gevaar zijn, waarom zouden ze niet op jou moeten stemmen maar op iemand anders? Denk je dat je verlies van immuniteit deze ronde zorgt dat de plannen anders worden?

Dat de plannen voor de majority anders worden bedoel je dan?
Ik denk het niet.
Volgens mij stemmen de 5 jann stemmers gewoon weer lekker samen een van ons weg  :(
Ik denk dat ze voor de sterkste gaan en volgens mij ben ik dat niet, dus dat zorgt wel dat ik me ietje veiliger voel.
Maar ik ben er helemaal niet zeker van dat ik er de volgende ronde nog ben  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.