Robbieazerty: Jij was vrijwel de enige die echt bezig was met de immuniteitsproef ( met een beetje hulp van MiekeG). We hebben nu een paar eilandraden gehad en de heroes hebben een duidelijke tactiek lijkt zo: De sterkste spelers moeten het veld ruimen want die zijn een bedreiging voor later. Jij hebt je hier in je eentje tegen de villains staan opboksen en je misschien wel geprofileerd als sterke kandidaat. Ben je bang dat deze tactiek van de Heroes zich nu tegen jou gaat keren?
Hmm, nou MiekeG heeft ook meegewerkt, Pjotr was de eerste helft van de opdracht afwezig omdat hij op weekend was, Ycaris had aangegeven niet zo goed te zijn in lyrics, Molcrazy heeft ook geprobeerd en timvdons heb ik ook heel vaak online gezien. Ik denk dat we wel geprobeerd hebben, maar dat ik misschien fanatieker was?
Het kan goed zijn dat men zich nu tegen mij gaat keren. Het is een beetje een lose lose situation. Je kan keihard je best doen om opdrachten te winnen, maar of je dan wint of verliest, je bent wel als 'de sterke kandidaat in opdrachten, daar moeten we voor oppassen' over gekomen. Ik hoop niet dat het zich tegen mij gaat keren, maar je weet natuurlijk nooit. Fingers crossed zou ik zeggen.
En tweede vraag, hoe frustrerend is het dat je de enige bent die liedjes aan het raden is?
Gaat op en af. Ik vond het wel leuk om te doen en vaak zag je dat er ook een andere hero online was, dus dan voel je je sowieso wel gesteund. En het moet je ook liggen, niet iedereen houdt zich met lyrics bezig. Ik weet niet of ik de enige was die echt aan de pc heeft gezeten en elke 2 minuten op refresh klikte, met mijn antwoordvenstertje al open zodat ik meteen lyrics kon posten als er iets verscheen, maar dat kwam zo soms wel over. En het was vooral frustrerend dat die oppervillain hidm ELK EFFING ding geraden had!
Daarnaast frustreerde het me ook wel dat ik, terwijl ik angstvallig aan het refreshen was, pm's kreeg van kampgenoten. Dan dacht ik van euhm... het is niet de tijd om pm's te sturen, klik op refresh en hou het topic in de gaten. Elke seconde die ik in het beantwoorden van een pm stak, kon een seconde zijn waarop een nieuwe opgave gepost werd. En het ging echt om seconden want hidm had meestal binnen de minuut al geantwoord.
Dus dingetjes waren wel frustrerend. Dat niet iedereen geraden heeft niet echt, want nogmaals: het moet je gewoon liggen en sommigen hadden vantevoren al aangegeven er niet goed in te zijn of afwezig te zijn.