Catshee: We zijn nu een paar afleveringen onderweg, na een tijdje beginnen er vaak duidelijke groepjes te ontstaan in het spel. Is dat bij de villains ook zo? en zo ja, wie met wie? Speciale extra vraag: Reageer door middel van een gif hoe het voelt om van de heroes te verliezen.
Waarom ben ik de enige die verplicht is om een gifje te plaatsen?
Eerste reactie:
En hier een gifje van een van de leden van The Wolfpack voor mijn tweede reactie:
Wat betreft groepjes... Volgens mij is het vrij duidelijk dat hillo en Jann een showmance hebben. En volgens mij is molbelg...
Sorry, zijn er groepjes? Waarschijnlijk. Groepjes waarvan ik weet heb, groepjes waarvan ik geen weet heb. Het is alleen niet slim om elk groepje dat ik ken en elke groepje dat ik vermoed aan te wijzen
Ik denk dat mijn mede kandidaten het ook niet zullen waarderen om zo door mij naar voren te worden geschoven, dus dan zal ik dat ook laten.
Een groepje dat ik wel met je kan delen in dit spel is het groepje van: MiekeG, Molcrazy, Pjotr, Robbieazerty, Timvdons, Bjorrn, Daisy, De witte, Hadewychisdemol, Hillo, Jann, Miek1999 en Molbelg...
Iedereen daar buiten is cool