De_witte, je hebt gezegd dat wij tactisch dit spel ongeveer hetzelfde gespeeld hebben. Als jij dacht dat ik door LIAR op mijn shirt te dragen probeerde zo weinig mogelijk vertrouwen op te bouwen met mensen dan hebben we dit spel wel redelijk hetzelfde gespeeld
Als zelfs ik, je zogenaamde maatje, problemen had met je te vertrouwen en je vaak erg stil vond dan gaat er in mijn ogen wat mis. Denk je dat je het principe van vertrouwen bouwen met mensen in dit spel wel goed genoeg geprobeerd heb of denk je dat het niet zo belangrijk is? Of was het een bewuste keuze om zo stil te zijn?
Want in mijn ogen is loyaliteit en vertrouwen opbouwen wel degelijk een essentieel onderdeel van dit spel. Samen kunnen lachen, koetjes en kalfjes kunnen bespreken, die arm om de schouder...
Maar ik ben benieuwd naar hoe jij over het begrip vertrouwen denkt
Ik heb ook nog wat algemene vragen voor jullie
Uiteraard als de opnames op TV komen hebben we allemaal miljoenen fans en die zullen vast ook allemaal ietwat gênante tribute videos maken
Nu heb ik al naar mijn fanclub door gecommuniceerd welk liedje ik graag onder een van mijn tribute videos heb staan:
Mijn vraag voor jullie twee is: welk liedje beschrijft jouw ersoonlijkheid, jouw strategie, jouw reis naar de finale en naar de eventuele overwinning het beste? Graag ook een korte uitleg
Verder heb ik uit het dierenrijk heel wat inspiraties getrokken voor het spel. We zitten nu eenmaal midden in de jungle
D'r zijn ratten, leeuwen, vossen, hyena's, slangen, apen en zelfs wolven langsgekomen. Als jij degene die tegenover je staat in de finale zou moeten vergelijken met een dier... Welk dier zou dat zijn?
Nog een normale vraag voor beiden: Wat waren je 3 grootste moves in dit spel?
En de tie-breaker:
Voor de mensen die dit random vragen vinden, ik heb toevallig mijn vriendenboekje er weer bij gepakt en daar kwam ik deze pareltjes tegen
Voor de finalisten die dit random vragen vinden, ik wil jullie toch graag vragen om antwoord te geven
Ook om het met al die bittere mensjes hier in de jury nog enigszins luchtig te houden.
PEACE AND LOVE FOR EVERYONE!!!