Miek, heb jij in het dagelijks leven vaker last van passiviteit of van oprecht niet zelf kunnen nadenken?
En kun je zo slecht tegen kritiek of trek je je alles persoonlijk aan?- Ik neem aan dat je doelt op het feit dat ik steeds aan jullie vroeg wat ik moest antwoorden. Die vraag heb ik beantwoord aan Bjorrn, mijn antwoord aan jou hierop is dus hetzelfde
- Ik heb inderdaad gemerkt dat ik me soms dingen persoonlijk aantrek ja
maar ik weet dat het gewoon een spel is natuurlijk. Vaak was het zo dat ik eerst reageerde op een opmerking en dat ik daarna pas dacht 'waarom zeg ik dat eigenlijk, het is een spel'.
Dus: Ik kan wel tegen kritiek, maar vaak reageerde ik en dacht ik daarna pas 'het is maar een spel'
Miek en de_witte, is alles wat jullie hier tot nu toe gezegd hebben de waarheid? (en ik weet wat de waarheid is dus niet proberen te liegen) Je antwoord mag 1 woord bevatten, ja of nee.
Ik wil best in 1 woord antwoorden, maar ik weet niet of je deze eilandraad bedoeld of het hele topic.
Deze eilandraad: Ja
Hele topic: Nee
Lieve miek en de_witte, omdat jullie allebei als lieverds van het spel hopeloos waren in de roast, wil ik jullie nog een tweede kans geven: schrijf een pleidooi van minstens 300 woorden waarin je uitlegt waarom het een slecht idee voor de andere was om mee te doen aan Survivor. Als ik ook maar 1 compliment of lieve opmerking bespeur ben je af.
Ik weet niet of ik 300 woorden haal maar ik zal mijn best doen
Waarom de witte niet mee moest doen aan survivor: Ik zal een aantal criteria afgaan, namelijk algemeen, proeven, sociaal, tactisch en logica.
Algemeen De witte was pas een halfjaar op het forum. Ook was hij nog niet superactief in bijvoorbeeld de relaxhoek. Dan ben je dus nog niet zo bekend op het forum en kun je dus beter niet gelijk aan zo'n groot spel meedoen.
Proeven Het lijkt zo alsof de witte heel erg goed was in de proeven, maar dat valt best mee. In de muziekproef heeft hij amper meegedaan bijvoorbeeld. Dat is dus geen goede inzet, en hij heeft helemaal niet vaak immuniteit gewonnen zoals Robbie en hidm. Robbie en hidm waren de echte proeventijgers, de witte niet.
Sociaal Ik hoorde weleens van Bjorrn: 'ik zit nu met de witte in de chat maar hij zegt niet eens iets terug'. Daar maak je echt geen vrienden mee hoor
Tactisch Voor de samensmelting heeft de witte niks gedaan op tactisch gebied, want dat leek hem slim, om nog onder de radar te blijven. Nou, dat is dus niet slim als je in het
villains team komt, die erom bekend staan tactisch te spelen. En ook na de samensmelting vind ik niet dat hij slim heeft gespeeld op tactisch gebied. Hij had geen sterke verbondjes zoals ik.
Logica 'Ik doe tegen miek alsof ik op catshee stem, maar ik wil dat catshee blijft. Dus als ik tegen miek doe alsof ik op catshee stem, gaat zij daardoor hopelijk op Molcrazy.
Nee. Geen logica. Gewoon niet. Op het moment dat je nog met zijn vieren bent en je zegt dat je op catshee stemt, is de kans dat ik dat dan ook doe veel groter dan dat ik dat niet doe. Want als je met zijn vieren bent krijg je óf een 1-3 situatie óf een 2-2 situatie. Dus als ik weet dat jij op catshee gaat, zal ik eerder denken 'nou, dat moet ik dan ook maar doen', dan dat ik
daardoor op MC stem.
Dus mijn conclusie is dat de witte maar beter niet mee had kunnen doen
En voeg ook een selfie met badeendje toe.
Met mijn mobiel een selfie maken is niet zo'n goed idee want de camera is slecht.
Dus ik dacht, ik neem een wat oudere foto