Laat ik ook nog maar wat zeggen dan. Je zit in de jury of niet.
Goed gespeeld de Witte en goed gespeeld, Miek
En ik meen het, jullie hebben fanatiek gespeeld om de felbegeerde finaleplek te bereiken. Ik heb lange tijd met je in een complot gezeten, Miek, dus ik weet hoe veel je met het spel bezig was en dat je ook heus wel tactisch besef had. Bjorrn was in principe jouw slaafje. Chapeau ook dat je je zo goed staande weet te houden in deze laatste eilandraad. Ik weet niet of ik al die bozemannenreacties zou kunnen verhapstukken, laat staan op mijn 15e.
De Witte heb ik ook behoorlijk actief meegemaakt wat de spellen betreft. Je zette je elke week duidelijk in voor de groepswinst en enkele spellen hebben we ook zeker dankzij jou gewonnen.
Er hadden ook mensen in de finale kunnen zitten die zich wel hadden opgegeven, maar niet voor de volle 100 procent hun hart en hoofd bij het spel hadden, zoals bij mij een beetje het geval was deze editie.
Ook erg grappig dat 2 nieuwelingen in de finale staan. Erg tekenend voor deze editie, waarin het wegstemmen van de all stars extreme waarden aannam. Benieuwd wat voor effect dat heeft op eventuele toekomstige seizoenen; of iedereen straks een nieuw account moet aanmaken om nog een kans te hebben.
Ik begrijp dat het de bedoeling is dat er ook vragen worden gesteld.
Aan Miek:
Stel, je adopteerde een Russische giraffe met hoogtevrees. Hoe zou je hem noemen?
Aan de Witte:
Met welk knopje op de afstandsbediening van de tv identificeer jij je het meest?
Vraag voor beiden:
Amalia, Alexia of Ariane?