Ik ga niet stemmen (ik krijg al genoeg spam in mijn mailbox binnen, daar hoeft niet nog meer bij te komen), maar heb wel mijn voorkeur. Qua programma verdient Floortje naar het einde van de wereld het wat mij betreft. Dit is een prachtig mooi programma dat ons een kijkje geeft in de (vaak) bijzondere levens van mensen op plekken waar je normaal nooit komt. Niet alle afleveringen zijn even succesvol, maar er zitten echt pareltjes tussen! Hoewel het doel van Geer en Goor erg goed is, vind ik de uitwerking nogal waardeloos. Penoza heb ik nog nooit gezien, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Art verdient de ster, omdat Humberto en Johnny al eens eerder hebben gewonnen. Ook vind ik het knap dat hij zoveel verschillende programma's presenteert, al merk ik bij mezelf soms nog wel eens Art-moeheid, iets dat ik totaal niet heb bij Johnny of Humberto.
Qua presentatrice verdient Geraldine de ster voor mij. Ik vind haar een fantastisch talent dat van werkelijk elk televisie-item iets moois maakt (nee dan heb ik het niet over haar uiterlijk, maar over haar ontspannen en vaak intelligente manier van presenteren). Bij Geraldine verveel ik me geen moment, of ze nu 3 op Reis, Proefkonijnen, versus of iets anders presenteert. Floortje zou wat mij betreft ook mogen winnen; Chantal vind ik momenteel helaas weinig meerwaarde hebben in de programma's die ze presenteert. Ze presenteert leuk, maar legt jammer genoeg weinig persoonlijkheid in haar presentaties (er had net zo goed iemand anders kunnen staan).
Bij de acteurs en actrices maakt het mij weinig uit, als ik zo het lijstje zie. Ik ben een fan van Flikken Maastricht, dus zou wat dat betreft voor Angela Schrijf en Victor Reinier moeten kiezen, maar ik kan niet zeggen dat ik enorm memorabele acteurskunsten heb gezien bij 1 van de 6 genomineerde acteurs/actrices.