Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Misschien helpt het om met iets creatiefs te komen, als je jezelf een of meerdere restricties op legt.Bv een sprookje schrijven kan best tricky zijn, omdat je 3000 kanten op kunt gaan.Maar als je als restricties neemt dat het over de cavia van je buusmeisje, genaamd Pieter, moet gaan - die een verloren.. koffielepeltje moet opsporen, met als enige hulpmiddel en wapen zijn pen; dan heb je je halve plot al te pakken.Kan sowieso helpen bij creatieve opdrachten, niet alleen schrijfsels of posters, maar ook eventuele toekomstige.Wat je vooral niet moet doen, is achter opgeruimd bureau moet gaan zitten met slechts 1 vel papier en de gedachte "Goed, laat die creativiteit maar komen."
Die mangatar creëren wil nog niet echt lukken.... die site loopt steeds vast als ik hem wil opslaan..... en verder heb ik een mooie poster nu op mijn computer staan..... Hoe ga ik die bij de spelleiders krijgen?Edit: ik heb iets gestuurd..... graag even bericht als jullie het niet ontvangen hebben....
Is gelukt!!Nog een kleine 2 uur tot de deadline, en heb nog niet alles binnen!!
Dat is toch precies het idee?
Hoop dat er 2 niet ingeleverd worden
Ik doe keihard mijn best, maar het is vind het best lastig om naar eigen tevredenheid af te maken
Ochja das waar Ycaris zal hem nog wel moeten inleveren.
Ehm, heel domme vraag, en ik heb hem waarschijnlijk eerder gesteld. Maar hoe verstuur je afbeeldingen via de PM op Realitynet?
niet
Je kunt de afbeelding uploaden via sites als imageshack of tinypic. Daarna kun je de Imageknop gebruiken die boven de smileys staat
Euhm Lukie zei dat het niet kon hoor , waarna ik de uitleg gaf Maar hoe dan ook. Ik moet nog de poster en Mangatar van 2 survivors
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
787 gasten en 1 vaste bezoeker