Ik twijfelde een beetje, maar mijn lijstje van mogelijkheden is:
Hillo, stel er start een nieuw spel op een vreemd forum met allemaal mensen die elkaar niet kennen dan zou hillo mijn keuze zijn voor de persoon die de beste kans maakt. Ik vind het jammer dat hij nog geen stemmen heeft. Ik denk dat hij zich dit seizoen, naast een supersterke tactische en sociale speler in vorige seizoenen, ook als een echte proeventijger heeft laten zien. Respect
Robbie, want hij had heel lang heel veel controle en zijn Kill the Kings strategie heeft uiteindelijk wel het seizoen gedomineerd. Maar hij heeft zichzelf daar ook mee buiten spel gezet. Wat natuurlijk wat minder was
HIDM, want die had overal lijntjes aan het begin en volgens mij overal wel wat inspraak. Helaas lag het er wat dik bovenop
Maar nadat hij moest vechten om te overleven heeft hij alles uit de kast gehaald om proeven te winnen en mensjes te overtuigen. Als hij mij nu ook eens had aangesproken
Maar mijn stem gaat naar
Bjorrn. Ik denk dat hij het beste speelde voor de samensmelting en ik denk dat hij maar 1 fout heeft gemaakt. Helaas ook de grootste van het spel, want ik denk echt dat hij gewonnen had als hij gewoon braafjes HIDM had gestemd die eerste ronde na de samensmelting
Echter wist hij na die fout zijn alliantie met HIDM sterk te houden en die gaf hem zelfs zijn HII. Daarna was hij constant bezig met proberen een stem te flippen en uiteindelijk wist hij MC nog te flippen en lag hij er helaas uit door een HII. Als die HII er niet was geweest denk ik dat Bjorrn dit spel alsnog had gewonnen.
Dus ja, ik denk dat hij bijna perfect tot aan de samensmelting speelde, toen toch een blundertje maakte die hem fataal had moeten zijn en hij wist zich toch te herpakken en naar laatste 5 te werken en zonder idol mogelijk zelfs naar de finale. Dus ja daarom stem ik op Bjorrn zeg maar