Opdracht 5 : Chatroom keyOmdat het thema multimedia is, en D*N wil dat we de chat promoten gaan we in de chat een spelletje doen om te bepalen wie er naar de pinguins toe mag om de Idol te zoeken.
In de chat zijn er 3 rooms, met in elke room een spelletje/puzzel/raadsel dat opgelost moet worden. Lukt je dat, dan krijg je toegang tot de volgende room, met daarin de volgende opdracht. Degene die als eerste de laatste opdracht voltooid wint en mag naar Penguin Island.
We geven 3 tijdstippen waarop we dit spel gaan spelen. Uiteindelijk zijn er dus 3 winnaars. Maar degene die uiteindelijk naar Penguin Island mag gaan is degene die van deze winnaars de snelste tijd heeft, eventuele tijd die ik erover doe om de nieuwe opdracht te versturen wordt natuurlijk van de totaaltijd afgetrokken.
De tijdstippen : ( Nog onder voorbehoud )
Zondag : 15:00 uur
Maandag : 20:00 uur
Woensdag : 15:00 uur
Als je al weet op welke tijd je wilt spelen mag je dat hier even posten zodat ik even een inschatting heb van de drukte. Mocht er massaal behoefte zijn aan nog een avondtijd ( ik kan dinsdag en woensdagavond niet ). Dan zal ik kijken of er iets te regelen valt.
Je mag natuurlijk maar 1x meedoen aan dit spel. Dus niet op zondag en op maandag.
Antwoorden doorsturen o.i.d. is ten strengste verboden!
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Edit : Opdracht gespeeld...
Daisy
Hidm
TimvDons
Miek1999
Ycaris
KD
MiekeG
Elise
Molcrazy
Pjotr
Catshee