Nieuws Volg ons ook op Twitter!
with you. tell me all the things you wanna do
En stel nou dat het andere team een antwoord geeft wat fout is en ik (of een ander uit mijn team ) geeft het goede antwoord, is het dan gewoon goed? Want voor ons team is het dan de eerste poging right?
24 uur ga ik niet redden aangezien er nog 3 komen en anders wel heel veel achter elkaar komen. Dus tot 12 uur wsl.
*mierenneukding*Wij hebben bij dat Spaanse ding niet mogen gokken, daar werd het antwoord al verteld nadat de villains het 2 keer fout hadden.
betekent dat dan ook dat de opdracht donderdag om 12.00 uur afloopt?
En wij kregen geen punt door een regel die we niet kenden dus we staan quite
Nee, gewoon woensdag ronde een uur of 18.00*negeert de rest*
ah.... dan gaat er ergens een ronde wat sneller dus.... we zien wel welke ronde dat gaat worden ;-)
*mededeling* lieve mensen hoe gezellig het ook is, willen we proberen om lichaamsdelen en verwijzingen naar de geslachtsgemeenschap tot een minimum (lees 0) te beperken ? *einde mededeling*
Alles overdag [zeur modus aan]Als ik geweten had, dat vanaf nu alles overdag zou plaatsvinden, had ik me wel aangemeld als sit out[/zeur modus uit]
Dat heb ik niet gezegd. Er kunnen heus wel nummer 's nachts komen en dan kan jij ook meedoen .
Dat was toch niet als reactie op mijn post hoop ik? Want ik dacht totaal niet aan lichaamsdelen toen ik het over mijne sterkste punt had.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
883 gasten en 5 vaste bezoekers