Sorry, ik had moeten weten dat jij het zo persoonlijk op zou nemen en jouw spelleiderskwaliteiten (waar dit helemaal niet over gaat) met de mijne in dwdw zou gaan vergelijken, waar jij overigens ook commentaar had af en toe dus waar je dan zelf ook niet om moet gaan janken.
Dus als je ruzie met me wilt moet je vooral dit soort dingen zeggen:
Gelukkig ging in de wondere wereld alles goed he
Maar wat je nu deed was openbaar een sarcastische opmerking maken over iets dat iedereen heeft kunnen volgen en waar iedereen dus een mening over kan hebben. Nee, dan hoef ik daar niet meteen op te reageren maar je weet best hoe ik ben en als je het zo openbaar doet weet je dat iedereen gewoon kan reageren dus dan moet je daar ook niet boos om worden of zo.
Ja en omdat we daar een forum hebben moet jij hier dit weekend meedere keren neerzetten dat ik iets niet goed heb gedaan
Weet ik ook weer hoe ik gewardeerd wordt hoor
En dit is ook weer gewoon hier dus hier mag ik ook op reageren. Toen jij er niet was viel iedereen over Dennis heen dat het onduidelijk was, dan is het logisch dat hij uitlegt hoe dat komt. En dat heeft niks met onze waardering voor jou te maken en dat weet je zelf ook wel