Beste deelnemers aan dit spel,
In een tweeluik wil ik graag iets meer over mezelf vertellen.
Mijn naam is patrick en vorig jaar meldde Schulz mij dat hij tenniswedstrijd op het internet had.
Zowel mijn echtgenote als ik waren enthousiast geworden door zijn verhalen en vroegen of wij nog konden meedoen. Dat mocht en binnen 10 minuten had ik mijn team rond. Omdat ik er niet al te veel van verwachtte en omdat we ook al een paar toernooien gemist hadden heb ik mijn team de naam NET NIET gegeven.
Onze inschrijving deed nog wel een paar wenkbrauwen fronsen, maar we werden toch met warmte ontvangen.
Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar merkte al snel op dat jullie fanatieke deelnemers zijn die graag tijdens de toernooien met elkander communiceren. Ik vind dat erg leuk om te zien, temeer daar ik zelf niet zo een chatter ben.
Dit jaar had ik iets meer tijd om mijn team samen te stellen, 15 minuten. De naam NET WEL was dan ook vanzelfsprekend.Ik heb gekozen voor spelers die beter spelen op hardcourtbanen, zodat ik zowel rondom de Australian Open en rondom de US Open punten kan verzamelen. Betekend wel dat ik tijdens de gravelperiode wat minder punten zal behalen. Hoeveel dat zal schelen in de eindklassering weet ik niet.
Wel scoort mijn KLUNS (Mannarino) er driftig op los. Ook tegen Wawrinka werd er gewonnen. Ik vond het fantastisch tot Schultz er mij op attent maakte dat ik een KLUNS ben, want die Mannarino scoort geen punten voor je, maar strafpunten! Effe lekker, zeg.
Dat mijn team nu op één staat had ik absoluut niet verwacht. Kunde? Nee. Kennis? Nee. Mazzel? Ja.
Elke week kijk ik toch minstens 1x naar de chats en de stand, als deze bijgewerkt is.
Zo alles op een afstand volgen bevalt me prima en rest mij niets anders dan jullie veel punten toe te wensen.
Later het 2e en laatste deel.
Nog een prettige avond.
patrick