Oranje als sportploeg. Tja het is knap wat ze gedaan hebben, maar de hockeysters die wereldkampioen in eigen land hebben vind ik zelf wat specialer
Verder vind ik Robben wel terecht. Bij de mannen sprong er geen een olympiër bovenuit ( Mulder had ik ook prima gevonden ). Schaatsen heeft ook veel minder concurrentie
Ik vond het heel veel gaap verder
Inderdaad heel veel gaap momenten. Robben snapte ik persoonlijk helemaal niks van, maar goed ik heb niks met Robben, het blijft een teamprestatie in mijn ogen
. Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat hij wel mooie dingen heeft laten zien, maar zonder het team ( welk team het op dat moment ook is) kan hij niet tot deze prestaties komen vandaar
. Ik had het Mulder zeker gegund. Olympisch kampioen, wereldkampioen in zowel schaatsen als skeeleren. Bijzonder vind ik dat. Wüst terecht, hoewel ik het Schippers ook gunde. Ik denk dat Schippers het in de toekomst wel een keer binnenhaalt
.
Ploeg, tsja vond ik een rare uitslag als je ziet wat er nog meer genomineerd was.
Coach ook niet helemaal mee eens. Ja hij heeft een echte ploeg ervan weten te maken en een mooie prestatie geleverd, maar niet gewonnen. De andere coaches zijn allemaal winnende coaches geweest.
Max Verstappen terechte winnaar als talent en Bibian Mentel ook de terechte winnaar in mijn ogen.
Op naar een nieuw mooi sportjaar, hopelijk
.