Vraag 7: Wat is jouw sportmoment van het jaar?Dat ik niet in het ziekenhuis hoefde worden opgenomen toen mijn huisgenoot me meenam om hard te lopen.
De 5-1 overwinning op Spanje.
De etappezege van Lars Boom in Arenberg.
De kwalificatie van de Nederlandse voetbaldames voor het WK.
Het WK voetbal en de gekte die ermee gepaard gaat.
Ik heb de trein gehaald.
Ik moet bekennen dat er mij qua sport niet echt iets is bij gebleven... Het schaatsen in Sotsji was volgens mij wel grappig?
Met meer dan 100 mensen Spanje - Nederland kijken op een groot scherm. Dat was een topavond!
Nadine Broersen die wereldkampioen meerkamp indoor werd en uitverkozen tot beste meerkampster van de wereld.
SF Giants win in worldseries.
Toen ik naar de sportschool ging, verdwaalde en uiteindelijk zo ver had gelopen dat ik geen sportschool meer nodig had.
WK-wedstrijd VS-België, maar dat was niet per se vanwege de wedstrijd zelf…
Vraag 8: Met welke sport(st)er zou jij wel eens een dagje willen ruilen en wat zou je dan gaan doen?Dansen is ook een sport. Uitgaande van dit statement, met Anouk Maas. Ik zou haar hoofdrol in Flashdance gaan spelen.
Dorian van Rijsselberghe. Eerst ff surfen leren en daarna meehelpen met de plastic soep verwijderen.
Epke Zonderland, hele dag in de spiegel kijken
Geen
Hanna Marien, ik wil wel eens een ritje maken met een bobslee. Dat is echt vet, denk ik.
John McEnroe en dan zou ik 10 juni 1984 overdoen met een drie sets win!
Kiira Korpi, ik zou dan meedoen met het gala van een GrandPrix wedstrijd en Fins spreken.
Ook al lijkt het me doodeng, ik zou het uniek vinden om een keer van een vliegschans te springen. Dan ruil ik wel met Kamil Stoch, de Olympisch Kampioen.
Robin van Persie, En dan zijn doelpunt tegen Spanje vanuit zijn ogen meemaken.
Ronaldo, om met zijn vriendin een beschuitje te kunnen eten (en de rest).
Tom Daley, en dan de hele dag in de spiegel kijken...
Will Power. Ik zou dan de Indy500 willen gaan rijden en ook winnen.
Vraag 9: Wat is voor jouw hét TV moment van 2014?De finale van Wie Is De Mol.
De prijsuitreiking van de 5km voor vrouwen in Sochi, met Carien Kleibeuker en haar dochtertje.
Emmy award voor Bianca Krijgsman.
Game of Thrones Seizoen 4 (al kijk ik dat niet op tv).
Geen
Het hele seizoen van WIDM dit jaar was een hoogtepunt.
House of Cards seizoen 2.
Ik heb geen flauw idee, ik ga bijna twijfelen of ik dit jaar wel televisie heb gekeken…
Ik kijk geen TV.
Ilse en Waylon 2e op het songfestival.
Jeugdjournaal item over ebola: broertje werd hierin geïnterviewd.
Seizoen 5, aflevering 15 van 'The Good Wife'; ik ben nog steeds in shock.