Hoeveel zou je overhebben voor een kopie van de DVD box? Dat is de vraag die gaat gelden.
Ik heb zelf nu een bod uitgebracht. Als ik kopieën wil trekken wil ik niet meer dan 50 euro chargen voor een kopie, en dat alleen in het geval dat heel weinig mensen meedoen. Als meer mensen meedoen gaat de prijs vanzelf omlaag, of kan ik hoger bieden als ik word overboden.
Stel het eindbedrag wordt 400 euro (huidig bod is 293 euro) en we zijn met 15 geïnteresseerden. Degene die het origineel houdt kan dan bijvoorbeeld 100 euro betalen en de rest die een kopie krijgt 300/14 = 21,50. Zomaar een voorbeeld natuurlijk, ik weet niet of iemand van de groep 100 euro voor het origineel wil betalen. Zelf vind ik 30 euro voor een kopie het maximum en ik kan me voorstellen dat dit voor anderen minder is. (Los van de kosten die komen voor het kopiëren van het origineel: schijven, verzendkosten.)
Kortom: we kunnen nog een heleboel geïnteresseerden gebruiken. (En wie wil nou niet de drie geniale Vlaamse molreeksen op goede kwaliteit kunnen zien?) Noem volledig vrijblijvend je naam als je het wel ziet zitten en geef eventueel vast aan wat je maximaal voor een kopie over hebt.
Groep nu: belg, Vieffan, kloas, Rick de Molloot, Tsubasa, Arco Mol Fan, Rat, evelienh1986, Mollenmania, Tristan, De Bolle, vveerraak, Heinz.