Ik heb die dvd's van 10 jaar Woestijnvis ook. De kwaliteit van de molfragmenten daarop is super.
Kijk eens aan, verbaast me eigenlijk niks dat jij die dvd's ook hebt. Ik moest en zou dat eerste deel hebben toen gewoon omdat er 'iets' van 'De Mol' op te vinden was, bleek er alleen maar een trailer op te staan
... hoopte eerder op een volledige aflevering.
Die dvd is wat me uiteindelijk over de streep trok. Gelukkig dat ik eraan dacht dat ik die nog had want bij de eerste beelden die ik terugzag vond ik het al dik oké en wou ik dat ik al eerder had toegezegd.
Super durfde ik het niet noemen omdat anderen misschien beter gewend zijn, maar ik vind de kwaliteit ook wel supergoed, stel zelf niet zo'n hoge eisen bij een dvd. Niet vergeten dat het een programma is van meer dan 15 jaar geleden. Zelfs seizoen 1 ziet er hierop heel goed uit.
Die screenshots! Vooral de derde hahaha
Een van de vele grappige momenten uit seizoen 2, trek maar eens ten strijde met zo'n hond, een rasechte schapendrijver.
Wist je trouwens dat Guy, te zien in je tweede screenshot, samen geweest is met Magda ... de eerste Mol! Ze hebben zelfs een kind samen.