Denk niet dat de organisatoren die zometeen keihard gaan werken om ons een leuke dag te bezorgen op dit moment behoefte aan jouw gezeur hebben
Niet iedereen komt alleen maar voor de foto's met kandidaten en de fandag wordt niet alleen voor jou georganiseerd. Daarbij heeft Swifty al gezegd dat ze zelf ook graag langer de tijd zouden hebben maar dat dat gewoon niet gaat.
Niks persoonlijk tegen jou maar ik erger me er elk jaar weer aan dat mensen hier alleen maar zeuren. Ik weet zeker dat de mensen van de organisatie heel blij zijn met feedback maar ten eerste doen die mensen het vrijwillig en hoeven ze dit helemaal niet te doen voor ons en ten tweede moet de fandag nog beginnen. Misschien kun je het eerst even afwachten?
Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat ondanks dat de fandag duurder is geworden er minder tijd word gegeven aan de meet en greet.
Voor mezelf maakt het me niet uit.
Maar ik doe dit voor mijn kinderen.
En het is niet om te zeuren het is om tips te geven hoe het eventueel anders kan.
En heb al aangegeven dat ik best mee wil helpen met organiseren.
Heb in t verleden veel feesten georganiseerd.
En het lijkt me dat tips welkom zijn aangezien sommige mensen wel voor de meet en greet komen.
De veiling mag bijvoorbeeld wel altijd uitlopen want dat levert geld op.
En dan wil ik best geld betalen ( niet teveel dwang heb niet veel) voor een foto van de kandidaten met mijn kinderen.
Maar nogmaals...ik wil alleen tips geven die ze mee kunnen nemen voor een evt volgende fandag.
En zet me er graag zelf voor in 😉😁
Want ik hou er niet van om dingen te zeggen langs de zijlijn zonder me er zelf 100 procent voor in te willen zetten.
Maar ik ga Hoe dan ook proberen vandaag een leuke dag te maken voor mijn kinderen.