Dat wordt gezellig vanmiddag. Ik voel het nu al.
Swifty kijk eens terug en Google op wie is de mol fandag 2011,2012, 2013, 2014 en zeg dan nog eens dat het niet waar is wat ik zeg.
Kijk eens naar die tijdsplanning.
Wij betalen als fans een hoop geld.
En dat doe ik alleen voor de foto's voor mijn kinderen.
De rest vind ik minder interessant.
Ik weet dat de kandidaten het zwaar maar wel leuk vinden.
Een half uur is echt te kort vandaag.
Dat moet echt langer.
Je staat al minimaal een half uur in de rij voor 1 persoon.
Ik hoop dat jullie er nog wat mee doen.
Zoals je ziet ben ik niet de enige die er zo over denkt.
En ik denk dat mensen liever alle handtekeningen hebben Di niet persoonlijk zijn dan helemaal geen handtekening zoals het er nu uit komt te zien.
Wij weten ook dat het vroeger anders was, maar daar kunnen we nu niks meer mee. Wij zijn als organisatie ook beperkt in onze mogelijkheden en moeten roeien met de riemen die we hebben.
Kandidaten vinden het inderdaad best leuk om op zo'n dag te komen, maar die hebben helaas ook niet alle tijd van de wereld, afgezien van dat het ontzettend vermoeiend (mentaal en fysiek) is om met zo veel fans op de foto te moeten.
Verder is het leuk om kandidaten van te voren al te laten tekenen, maar dat duurtook lang. Die tijd gaat allemaal af van de leuke onderdelen die gepland staan voor de fans, waaronder de meet & greet.
Verder is het niet alleen een fandag voor mensen die alleen graag een foto willen met kandidaten, maar ook voor mensen die het leuk vinden om mede fans te ontmoeten, een echt stukje WIDM te bemachtigen e.d.
Voor dit jaar is er zeker niks meer te veranderen. Voor volgend jaar gaan wij weer ons uiterste best doen om zo ver mogelijk te roeien met onze riemen.