Ik ben inmiddels ook thuis en ik heb een topdag gehad. Bedankt Realitynet-crewleden en Observant-mensen voor de organisatie, bedankt deelnemers en JP voor jullie aanwezigheid. Speciale dank aan Jessica en haar moeder voor de foto's, en bedankt aan alle molloten voor de gezelligheid! Altijd leuk ook om weer wat bekende gezichten van de jaren ervoor te zien en spreken.
En ik moet zeggen, de meet-en-greet was prima geregeld. Ik heb gewoon drie foto's! Dat is boven verwachting, en ik ben heel blij
Bij Rik dacht ik in het begin even dat het zou verzanden in oude praktijken, maar eenmaal er wat voortgang zat in die rij, bleek dat er vooraan iemand stond om de zaak te coördineren. Dat vond ik echt een goede zet. Dat helpt gewoon, dat er iemand is die mensen aanwijst. Ik denk dat dat bij alle kandidaten zo was, en dat is echt heel goed geregeld.
Verder was alles wat mij betreft goed geregeld. Er was wat te koop voor de kleinere beurs, zoals eigenlijk altijd wel, en dat vind ik wel echt een mooi gebaar naar de fans.
Oh, en heel tof dat de meeste afwezige deelnemers nog een videoboodschap hebben achtergelaten.
Het vragenvuur is zoals altijd erg leuk, en de veiling is ook grappig zoals altijd, en ik vind vooral Margriet erg grappig.
Het geluid van de speakers was op sommige momenten wel echt te hard naar mijn smaak, maar dat is eigenlijk elk jaar, dus het is denk ik geen nieuws dat ik dat zo vind. Ik hoop dat daar een keer wat mee wordt gedaan.
En 't was een beetje koud, maar daar kunnen jullie natuurijk niet zo veel aan doen.
Maar voor de rest, een topdag, ik heb weer genoten. Allen dank!