Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 192177 keer)

Offline RoyL

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #300 Gepost op: 15-03-2015, 17:09:08 »
Bedankt iedereen weer voor de fantastische dag en tot volgend jaar!!  ::bravo::

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #301 Gepost op: 15-03-2015, 17:14:29 »
Met iedereen op de foto geweest  ::love:: en handtekening  ::oink::
En nog die juten zak met routebeschrijving + 5 stembiljetten op de kop getikt  ::bravo:: Was super, foto's volgen nog.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 15-03-2015, 17:34:06 »
Waar? ;D

Zie twitterbalkje of gewoon @RealityNetOrg op twitter ;).

400 euro voor molgeld! ::oink::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 15-03-2015, 17:45:38 »
En wat waren de antwoorden op het Vragenvuur?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #304 Gepost op: 15-03-2015, 17:47:23 »
Zo, een fijne middag is weer ten einde. Bedankt crew, bedankt kandidaten, bedankt JP, bedankt molloten. En ook de mensen van de Observant!

Offline ananas63

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 15-03-2015, 18:23:23 »
Aparte fandag voor mij. Vanmorgen al grieperig maar toch heen. Eenmaal binnen de observant begon het alleen maar erger te worden. Uiteindelijk eerder weg. Ik wil JP bedanken voor het toch kunnen afgeven van mijn cadeau voor Rik en op de foto. Hoop dat iedereen een leuke dag had.
PS. Komen de antwoorden van de vragen ook nog online (was daar niet meer bij)

Offline DylanS

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 15-03-2015, 18:49:35 »
Ik ben ook echt benieuwd naar de antwoorden.  Hoop dat er ook een vraag van mij is beantwoord.  En dat ze eigenlijk überhaupt gesteld zijn.  ;D

En Ananas63, Zonde dat je de fandag moest verlaten. In ieder geval beterschap.   ::ok::
« Laatst bewerkt op: 15-03-2015, 18:51:16 door DylanS »

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #307 Gepost op: 15-03-2015, 19:11:11 »
Ik ben inmiddels ook thuis en ik heb een topdag gehad. Bedankt Realitynet-crewleden en Observant-mensen voor de organisatie, bedankt deelnemers en JP voor jullie aanwezigheid. Speciale dank aan Jessica en haar moeder voor de foto's, en bedankt aan alle molloten voor de gezelligheid! Altijd leuk ook om weer wat bekende gezichten van de jaren ervoor te zien en spreken.

En ik moet zeggen, de meet-en-greet was prima geregeld. Ik heb gewoon drie foto's! Dat is boven verwachting, en ik ben heel blij :D Bij Rik dacht ik in het begin even dat het zou verzanden in oude praktijken, maar eenmaal er wat voortgang zat in die rij, bleek dat er vooraan iemand stond om de zaak te coördineren. Dat vond ik echt een goede zet. Dat helpt gewoon, dat er iemand is die mensen aanwijst. Ik denk dat dat bij alle kandidaten zo was, en dat is echt heel goed geregeld.

Verder was alles wat mij betreft goed geregeld. Er was wat te koop voor de kleinere beurs, zoals eigenlijk altijd wel, en dat vind ik wel echt een mooi gebaar naar de fans.

Oh, en heel tof dat de meeste afwezige deelnemers nog een videoboodschap hebben achtergelaten.

Het vragenvuur is zoals altijd erg leuk, en de veiling is ook grappig zoals altijd, en ik vind vooral Margriet erg grappig.

Het geluid van de speakers was op sommige momenten wel echt te hard naar mijn smaak, maar dat is eigenlijk elk jaar, dus het is denk ik geen nieuws dat ik dat zo vind. Ik hoop dat daar een keer wat mee wordt gedaan. ;)

En 't was een beetje koud, maar daar kunnen jullie natuurijk niet zo veel aan doen.

Maar voor de rest, een topdag, ik heb weer genoten. Allen dank!
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Juulx1

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #308 Gepost op: 15-03-2015, 19:24:08 »
Wat een ontzettend fijne dag heb ik gehad! Ik denk een van mijn favoriete molfandagen tot nu toe. Alles was weer erg netjes geregeld, al zijn er natuurlijk altijd mensen die niet luisteren naar de organisatie óf naar andere molloten en zich een beetje aso gedragen (ik refereer hier naar het voordringen in de rij bij Marlijn), vooral aan het einde van de meet & greet sessies. Organisatie kan hier natuurlijk niks aan doen, maar de kandidatenbegeleider had misschien even wat streng mogen vertellen dat het voordringen niet zo netjes was.

Maaaar alle lof voor de organisatie en ook voor de kandidaten, wat hebben ze het leuk gedaan allemaal. Margriet leek ook wat luchtiger en opgewekter dan voorheen, maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat ze nu geen Mol meer hoeft te spelen. Rik en Marlijn hadden zo veel energie, erg fijn om te zien!

Ik heb gelukkig een stoel gevonden in het cafe en deze even in de tent gezet tijdens de veiling zodat ik kon zitten, dus dat was ook erg fijn. Heb 'm daarna weer netjes terug gezet dus ik hoop dat het geen probleem is geweest.

Nog een klein vraagje: Wie gaat nu de opvolger worden van JP? Want ik verstond Karin maar ik weet het niet zeker..  ???

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 15-03-2015, 19:46:50 »
Nog een klein vraagje: Wie gaat nu de opvolger worden van JP? Want ik verstond Karin maar ik weet het niet zeker..  ???

Karin de Groot, deelnemer aan hetzelfde seizoen als Art en Patrick Stoof als mol. Of JP moet een andere Karin de Groot in gedachten hebben, want het is vast een combinatie die vaker voorkomt. :
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #310 Gepost op: 15-03-2015, 19:48:42 »
Het was weer fantastisch! ::bravo::

Ik heb de quiz gewonnen ::oink::

...Foto's komen eraan!
...óf niet!

Offline hetoord

• Forumlid
  • Kleurenblind? Ik?
« Reactie #311 Gepost op: 15-03-2015, 19:49:05 »
Heb ik het nou gemist of is het petje van Chris uiteindelijk niet geveild? Niet daar ik daar interesse in had, maar ik dacht er ineens aan toen ik thuis kwam.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 15-03-2015, 19:52:15 »
Karin de Groot, deelnemer aan hetzelfde seizoen als Art en Patrick Stoof als mol. Of JP moet een andere Karin de Groot in gedachten hebben, want het is vast een combinatie die vaker voorkomt. :

De producent van IDTV (en daarmee van WIDM) heet ook Karin de Groot (en dat is wel degelijk iemand anders). Sowieso zit de oud-deelneemster bij een andere omroep.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #313 Gepost op: 15-03-2015, 19:55:44 »
De producent van IDTV (en daarmee van WIDM) heet ook Karin de Groot (en dat is wel degelijk iemand anders). Sowieso zit de oud-deelneemster bij een andere omroep.
JP zei: we kennen haar uit El Salvador & Nicaragua. Dus ik ga maar uit van de molkandidaat ;)
...óf niet!

Offline kim0no

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 15-03-2015, 19:56:31 »
Heb ik het nou gemist of is het petje van Chris uiteindelijk niet geveild? Niet daar ik daar interesse in had, maar ik dacht er ineens aan toen ik thuis kwam.

JP zei dat dit petje er niet was...

Offline kim0no

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 15-03-2015, 20:01:05 »
Ik vond dit een van de betere molfandagen.
Van te voren had ik zoiets van: waarom maar een half uur meet & greet, dat is veel te weinig. Ik vond het fijn dat dit alsnog verlengd werd, waardoor ik met iedereen op de foto kon.
Ook was het fijn dat bij iedere kandidaat iemand stond en dat ze goed opgesteld waren zodat er duidelijke rijen gecreëerd werden. Vorig jaar vond ik het erg rommelig omdat iedereen om kandidaten heen gingen staan en er werd toen veel voorgedrongen. Dat was dit jaar gelukkig niet het geval!

Offline DylanS

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 15-03-2015, 20:01:46 »
Oké, Karin de Groot als nieuwe kandidatenbegeleider, ben benieuwd. Vond er in de serie altijd erg leuk, ben benieuwd hoe ze dit gaat doen. Komt vast en zeker goed  ::ok::

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #317 Gepost op: 15-03-2015, 20:11:27 »

Gefeliciteerd! En wat heb je gewonnen  :D ? (Ik was toen net weg)

Offline Mik1986

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 15-03-2015, 20:15:19 »
Het was een superdag. Het was de tweede keer voor mij. Het vragenvuur was leuk om te horen. De meet & Greet was naar mijn idee georganiseerder dan vorig jaar. Vorig jaar had ik net 2 foto's. Nu heb ik er vier kunnen maken. Nu ga ik even een plekje zoeken waar ik de flitsfoto's van Martine, Rik en Marlijn neer ga hangen.  ::tandpastasmiley::

Offline Juulx1

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 15-03-2015, 20:28:02 »
Het was weer fantastisch! ::bravo::

...Foto's komen eraan!

Gefeliciteerd! Ik vind het knap, wat een lastige vragen!  ::rofl::